ואי היה מדהיםםםםםם
סרט טוב ... חבל על הזמן אחד הטוביםםםם !
חחחחחח חבר שלי רק התלונן שקר לו ... חחחחחח אוף שיגע אותנוו
אמרתי לו לך לך תביא פוקפורן תתחמם ותחזור חחחחחח
חחחחח וחבר של חברה שלי כל שניה צוחק
על דברים שבכלל לא מצחיקים
ואני וחברה שלי שקועותתת
קיצר מזה נקרענוו היה כיףףףףףףף =]]





