איממ רק רציתיי לאחלל לך המון בהצלחה בעבודה החדשה שלך !
ביום ראשון !
בע"ה !
אל תילחצי, זאת עבודה ממש כיפית !
ואת תראי שתתרגלי !
תאהבי את העבודה, והעבודה תאהב אותך !!!!
המון המון המוןןןןןןן בהצלחה יפה שלי 3>> !
אני אוהבתתתתתתתתתתתתת אותך מלא 3> !
יצאאאאתיי לעשותת סיבוב קניות ואני חוזרת !
שיהיה לכולםם המשך יום מקסים !
אוהבתת אותכם !
בהצלחחחה (:
איזו עבודה זו?
יום טוב גם לך
תהני 😉
יאאאאאא רגינו'שששששש
בהצלחה יפההה שלייי
אני ממש שמחה בשבילך מאמי
מגייעע לךך תהני הכח בעולם אוהבת אותך המון
שנינו'ש את מקסימהה מאמי
תהני אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח..כפרע עלייך!!..
תודה מאמי,
איזה מקסימה את!..
נראה אם הכול באמת ילך, כי לא הכול מצליח בחיים,
אם לא,
גם לטובה!..
הכול ביד אלוהים!..!...
אוהבת אותך נסיכה שלי!
ואני שמחה שחזרת לאתר!
תהני בקניות,
אל תשכחי לקנות לי מתנה 😛
סתם סתם בצחוק מאמי!
QUOTE (_קרנוש_ @ 26/07/2007) בהצלחחחה (:
איזו עבודה זו?
יום טוב גם לך
תהני 😉
מלצרות!
אבל אני פוחדת לא לשרוד,
כאילו אין לי בעיה עם עבודות קשות
אבל אני פאקינג,ביישנית..:|
לחייך לעל העולם יהיה בשבילי קשה..
ובמיוחד לכל האולם 😁
נראה מה יהיה,
פעם ראשונה וזה..:\אוהבת אותך קררןן יפתי!
מורני?!
אוהבת אותך נסיכה!!!
יאאאאאאאאאא
יפה שליי...
מזלטובבבבבבבבבב
ובהצלחההההההההה...
אוהבת אותך כלכךךךךךך😊
שנשנן?
חיחי איזה מתוקה את😛
אוהבת3>:G
יא רגיי שלי😛
שיהיה לך המון הצלחה בעבודה החדשה.😛
אוהבת אותך😛
מווואה 3>
תודה לכולם!!...
😁 😁
אוהבתת 😁
=\\
לא הלכתי בסוף...
חברה הבריזה !
איפפ באסה..
אבל לא נורא..
חחחחחח
בננות?! אתןן מדהימות !
אוהבת אותכן ! אחת אחת !!!!!!!!!!
3>>
רגיי שילי?!
איממ אני יקנה לךך הפתעההההההה..!
יודעת מה?! אני אספר לך בשושו..!!
=]]
אוהבת אותך !
QUOTE (שנששן @ 26/07/2007) =\\
לא הלכתי בסוף...
חברה הבריזה !
איפפ באסה..
אבל לא נורא..
חחחחחח
בננות?! אתןן מדהימות !
אוהבת אותכן ! אחת אחת !!!!!!!!!!
3>>
רגיי שילי?!
איממ אני יקנה לךך הפתעההההההה..!
יודעת מה?! אני אספר לך בשושו..!!
=]]
אוהבת אותך !
מאמי סתם צחקתי
לא צריכה מתנה
המתנה הכי גדולה
זה שתיהי מאושרת!.. 😊
ולא נורא,לגבי הקניות
בקטנה מאמי
פעם הבאה נכון??
😊
אוהבת אותך!!
בנונננווות!?
אוהבתתת אותכן > תודה!
שנשןןן??
את מדהיממה!!!
אוהבת המוןן
רגייי
המון בהצלחההה
מקווה שיהיה ל קל
ותהניי
מואההה
טנקס טוניטה!
אוהבת אותך!..(=
מוואה 3>