אז אני בדרך הנכונה שהשארתי את שנינו עם לב כואב
כי אנחנו ל מסתדרים והוא לא מבין את זה נכון ?
]]]]]]]]]]]]]= שלא יתקשר יותר זה מטריף אותיייייייייייי הקול שלווו
QUOTE (Asaf_my_life @ 27/07/2007) אז אני בדרך הנכונה שהשארתי את שנינו עם לב כואב
כי אנחנו ל מסתדרים והוא לא מבין את זה נכון ?
]]]]]]]]]]]]]= שלא יתקשר יותר זה מטריף אותיייייייייייי הקול שלווו
שמעי כשזוג יותר מידי שונה ויש הבדלים רבים והם רק רבים אז הדרך הנכונה ביותר עצור את זה ושכול אחד ילך לדרכו כי כול הריבים האלו זה סתם גורם לעצב כאב וסבל .... כן זה כואב להשאיר מישהו שאתה אוהב מאחור אבל אין דרך אחרת..