קיצר היום אני נוסעת לחיפה...
ואולי אני אראה אותו😊 ויהיה טוב
ואולי אני לא אראה אותו וגם יהיה טוב😊
בכל מקרה זה אומר שאני כנראה לא אכנס לפה שבוע ימים
ואזה אומר שאני הולכת לה-ת-ג-ע-ג-ע😊
כי זה כבר הרגל להיכנס לפה כל יום ^^
בכל מקרה בהצלחה לי😊
😉 😊 😉 😊
מאמי שלי יהיה לך בהצלחה ומקווה שילך טוב אוהבת אותך
-יתגעגע-
כל מה שיקרה בהצלחההה😊
והכי חשוב הוא שתהנייי
ונתגעגע המוןןןןןןןןןןןןןן
תודה בנות!!!😊 אוהבת אתכן הכי בעולם😊😊 חחח
תהני מאמי
בהצלחה
שהכל יקרה כמו שאת רוצה😊
ואני אתגעגעעע!!
מואההה
QUOTE (טוניטה @ 26/07/2007) תהני מאמי
בהצלחה
שהכל יקרה כמו שאת רוצה😊
ואני אתגעגעעע!!
מואההה
תודהההההההההההה😊 גמאני מאוד מאוד😊
ויק?
בהצלחה מותק!!!!!... 😊
מאמי?..
אל תדאגי הכול לטובה!!.. 😊
לא תראי,לא נורא,
העיקר שתיהי מאושרת!
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 26/07/2007) ויק?
בהצלחה מותק!!!!!... 😊
מאמי?..
אל תדאגי הכול לטובה!!.. 😊
לא תראי,לא נורא,
העיקר שתיהי מאושרת!
אוהבת אותך
יאפ, תודה מאמי😊
QUOTE (מאוכזבת @ 26/07/2007) בהצלחה מאמי
תודה מאמי😊
תהני הכי בעולם מאמיי
אני אתגעגע אלייך
שיהיה לך המון בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/07/2007) תהני הכי בעולם מאמיי
אני אתגעגע אלייך
שיהיה לך המון בהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁
תודהההההההההה בנות😊
אוהבת המון😊
וגמאני אתגעגע המון 😊😊
תהני מאמי.
שיהיה לך מלא הצלחה.
חיחי נתגעגע😛
בהצללחה יפה שלי
אוהבת אותך מלא
אני יתגעגע המון