חעחעחעח באשכול הקודם רשמתי לכם שאני
וחבר שלי חצי שנה חחחחחחח
התבלבלתי אנחנו היינו אתמול יחד שנה וחצי!
קיצר היה לי אתמול יום כיף רצחחחח עם אחותי ואמא טיילנו
המון קנינו שטויות ודברים חיונים חח ..
ואז הלכנו לאכול בקיצ' היה אש!!
ואז עפתי היישר לאהובי לישון אצלו 😊
ועכשיו בוקר אור..
הלכתי לקופת חולים כמו שאתם יודעים על האשכול שפתחתי..
הרופא לקחה לי עכשיו 3 מבחנות של דם..
לא כאב חח 😊
ולחכות ליום ראשון בערב לתוצאות..
ובקשר לקיבה אני צריכה לקבוע תור בקופ"ח אחר כדי לעשות
בדיקה כזו עם נשימה לתוך שקית כזו ולהיות בצום..
ואז יגלו אם יש לי חידק בקיבה😢😢😢😢
קיצר מקווה שהכל יהיה בסדר כי עדיין כואב לי ויש לי בחילות =\=\ 😢
אוהבת אתכם 😊
יום נעים לכוווווווווווולם 😊
מקווה שהכל יהיה בסדר בוובי;]
ואני שמחה שנהנהת
אני מקווה שיהיה בסדר מאמי =)
חופיתייי
הכל יהיה טוב!!
שמחה שנהנתת
אוהבת המוןן
עוד פעם מזל טובבב
אתם מדהימיםםםםם
ואני הכי שמחה בשבילכםםם
ותתחדשי על כל הדברים
חח הלוואי שכל יום תהיי מאושרת ככה
ותרגישי טובבב
ומקווה שלא יהיה לך חיידק או משהו כזה
אוהבת אותךךך
חופיתו'ש?
מאמי שלי...
תרגישי טוב נשמה!..(=
שמחה שנהנתן עם אימא ואחותך
ןעם אהובך!..(=
מגיע לך!.. 😊
וכן:
הבנתי שזה שנה וחצי לא נורא מאמי בקטנה נסלח לך 😛
ושוב?.
המון המון מזל טוב,
והרבבה שנים של יחד!
אוהבת אותך 3>
חופיתוש שמחה שנהנית והכל יהיה בסדר מאמי
מזל טוב ובהצלחה בהמשך מאמי
שמחה בשבילך ואוהבת אותך
שיהיה בהצלחה גם בבדיקות
ותרגישי טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אה גם אחותי עשתה את הבדיקה עם השקית,
יגידו לך לשתות מיץ תפוזים סחוט אם אני לא טועה חחח .
שמחה שנהנת עם אמא שלך ואחותך יפה שלי
ומזל טוב על השני וחצי עם סהר שתבלו עוד
המון שנים ביחד עד ששניכם תהיו זקנים ומקומטים חחח
סתאם, אוהבת אווותך😊
שמחה שנהנת😊
ובהצלחה בבדיקה השניה^^
מקווה שאין לך כלום😊
יא חופיתיתתיתיתיתתי?
אני שמחה בשבילכם,שיהיה לך לכם עוד מלא שנים ביחד .😛
ואני שמחה שנהנת😛
שיהיה לך יום מקסים.
מקווה שהכול יהיה בסדר עם הבדיקות😊
אוהבת אותך😁