חזרתי עכשיו מסרט (הארי פוטר 5, למי שמתעניין.. חח),
והיה ממש כיף..
לא רק הסרט, אלא הכל..
הלכתי עם דודה שלי, בת דודה שלי וחברה שלה (עולות ליא') ובנדוד שלי (עולה לט').
והיה כ"כ כיףףף!!
צחקנו בקול כל הסרט,
חיקינו דמויות, תוך כדי הסרט..
והעניין הוא, שזה לא רק היה אנחנו!!
גם אלו שהיו לידינו חיקו את הדמויות וכאלו..
חח היה גדול.
וגם, בהפסקה, הלכנו לשירותים, אני ובתדודה שלי וחברה שלה,
ודודה שלי שמרה על הטלפונים של כולם,
ושל חברה של בתדודה,
אז הטלפון נפל לדודה שלי בלי לשים לב,
ונשאר אצלה רק הבטריה (סמסונג ישן..)
קיצר, היה קורע, כשחיפשנו את זה.
בסוף הפכנו את כל הורה שלנו ואלו שלפנינו,
וזה היה מתחת לכיסא של דודה שלי 😁
היה קורע😊
וכיףףף מאווודד!!
ודבר אחרון- כשיצאנו מהסרט, אז מאולם אחר יצאו 4 בנים שאני מכירה.
כאילו, הם גרים ברחוב שלי (רובם),
והם סתומיייםם.. חיים בשביל הפוזה.
והם זה הסתכלו עלי, במבט מוזר כזה..
ואז היה אחד שהסתכל עלי-
וכמעט ברח. חחחחחחחחח
נשפכתי שם.
והסיבה לזה, זה כי הוא אמר לכל החברות שלי שאני נאצית,
והוא נראה לי מפחד שאני אפתח את הפה רציני..
כי כשחברה שלי סיפרה לי את זה,
נתתי לה כזו הרצאה על זה שבאנו לישראל כי שמה קראו לנו יהודים מלוכלכים
וזה נוראי שכאן אנחנו קוראים אחד לשני נאצי...
קיצר, הוא מפחד מהשטיפה שלי 😛
-שיתוף-





