פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש אני בחיים לא אסלח לך !...

אני בחיים לא אסלח לך !

✍️ יובלושיתית 📅 26/07/2007 00:53 👁️ 161 צפיות 💬 11 הודעות
זוכרים את שחר ?

אאז ... לפני כמה זמן אחרי שכבר נהינו רק ידידים אמרתי לו שאני אוהבת אותו כמו אהבלה ..

והוא אמר שהוא כבר לא אוהב אותי ושיש לו מישהי חדשה .
כמובן שקצת בכיתי באותו רגע אבל חברה שלי הרגיעה אותי ונתנה לי שוב תחושה של ביטחון .

ובזמן הזה שלא דיברנו .. הגעתי למסקנה שהוא פשוט לא שווה את מה שעברתי , הוא לא שווה את הבכי !

והוא קרא לי את האווי כל הזמן כאילו הוא מחפש את ה "אוווי אני בדיכאון הוא זרק אותי" ולהפך האווים היו דווקא שמחים ..

ואז כבר נמאס אז כשהוא קרא שוב זה הלך בערך ככה :

"מה אתה מנסה לבדוק ? מה ?!"

"מה אני מנסה לבדוק?"

"אם אני עדיין בקטע של "אוווי איזה מסכנה אני?" כבר עברתי את השלב רד מיזה !"

"יובל אולי מספיק עם הריב? ולא ניסיתי לבדוק את זה"

"שחר אנחנו בחיים לא נשלים ! הבנתי שהרבה יותר טוב לי בלי אף מחשבה עלייך ובטח שבלי לדבר איתך ביי"

"יאוווו ... אנחנו לא יכולים לפחות להגיד שלום אחד לשני ולדבר באייסי לפעמים?"
ולא עניתי ............

ואאז כמובן הוא הולך לחברה שלי ואומר :

"תגידי יובל באה למסיבה ?"

(יש לנו מסיבה מחר)

"ממ .. כן היא ישנה אצלי אחרי זה למה ?"

"אה סתם לא חשוב"

"זה חשוב למה ?"

"כי סתם אנחנו לא מדברים והכל"

"כן אני יודעת"

"אני לא מבין למה היא כועסת עליי" בהודעה הזאת רתחתי מזעם חתיכת בן **** מזה לא יודע ? פחחחחח הרג אותי ! אחרי כל מה שהוא עשה ... אידיוט .

"אולי תחשוב מה עשית ?"

"עזבי זה מסובך מה שקורה בינינו"

"שחר אני מתארת לעצמי שאתה יודע שאני יודעת הכל נכון ? אבל למה זה אמור להפריע לך הרי אתה לא אוהב אותה ?"

"תיראי אני לא אגיד לך שאני לא מרגיש אלייה משהו אני עדיין אבל אני רציתי להכיר מישהי חדשה"

"טוב אתה רוצה להכיר מישהי חדשה תכיר אבל אתה רוצה שיובל תמשיך להיות איתך בקשר ?"

"כןןןןןןןןןן אני מנסה"

"אתה רוצה שאני אדבר איתה ?"

"כן תודה כפרע ... מה תגידי לה אבל ?"

"אני אגיד לה שזה לא נורא שתהיו ידידים ושאני אזכיר לה מה היה עם האקס שלי , אל תדאג"

"טוב תודה מאמי אני הולך ביי"

"ביי"

חחח חברה שלי בכלל לא דיברה איתי על זה אבל היא אמרה שהיא תדבר ..

אבל זה לא יעזוווווור אני בחיים לא יסלח לו בחיים בחיים בחיים אני לא אדבר איתו לעולם לא !!!!!!!!!!!!!!


מן פריקה שכזאת .
אוי דפוקקקקק . חח
מרגיש אלייך משהו אבל רוצה מיישהי חדשה.
ממש דפוק #!
עזבי אותו, כשתסתובבי עם בנים ותיהיי בחברה
הוא ירגיש כמה את חסרה וכבר יבין לבד כמה הוא אוהב באמת !#!!!!!!!!!
את יודעת מה ?

כבר באמת שלא אכפת לי .

זה הרגשה יותר נוראית מכעס !
זה פשוט ... אי אפשר לתאר את זה במילים !!!!

בעעע נמאס לי ממנו כבר !!!
חחחחח כ"כ מבינה את העצבים האלו שלך כרגע.
לא נורא יפתי,
תעשי מה שאמרתי לך ובאמת תשחקי אותה מתעלמת ומעלה ת'אף
ותראי שהוא חוזר על 8
כן .

הוא ממש רוצה להשלים החרא ..

אני בחיים לא יוכל להסתכל לו שוב בעיניים , זה פשוט הסוף ...........

והוא עוד לא קולט את זה ...
ואת יודעת מה ? אני גם לא מתפלאה ... כי הוא דפוק הוא לא מבין כלום !!!!!
אמרתיל ך
תיישמי את הדברים
אל תחשבי רק שלא אכפת לך
באמת תיישמי את חוסר האכפתיות כלפיו
והכל ישתנה כבר אם תרצי או לא תרצי ואם תמשיכי לכעוס או לא


מילה של קורי {:
מאמי אפשר לשאול למה נפרדתם?..
^ מצטרפת
באמת למה ניפרדתם מאמי?
ואני לא מבינה אם הוא אוהב אותך
איך הוא רוצה מישהי אחרת!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
במילה
תתבגררררררררררררררררררררר!!!
נפרדנו כי הייתה לו בעיה כי הוא דפוק בראש ...

הוא אהב אותי ... אבל לא היה מוכן לחברה ..

ושלא דיברנו הרבה בחופש הוא כבר קצת שכח אותי אבל כמו שהוא אומר הוא עדיין מרגיש אליי משהו ועכשיו הוא כבר רוצה חברה ושיהיה לו קשר רציני ..

וגם הוא גרם לי להיפרד פעמיים ממישהו שאהב אותי כ"כ פעם ראשונה הוא הבטיח לי שנהיה ביחד אז נפרדתי מהשני ואז פתאום שחר : "לא אני לא רוצה חברה עכשיו" ואז בטיפשותו של השני הוא הסכים לחזור אליי ואז שוב שחר עשה את זה ושוב נפרדתי ממנו ....
וזהו אפילו כבר לא ביקשתי לחזור זה לא היה פייר מצידי יכלה להיות לי אהבה ענקית והרסתי אותה ........

לא נורא , מטעויות לומדים ..

אני יודעת ששחר אהב אותי .. למרות שזה לא ניראה ככה ..

הוא פשוט לא יודע איך להתנהג כשאוהבים ...
מאמי בנים כמוהו לא שווים את הכעס והעצבים שלך
תני לו ללכת לדרך שלו
ואת תמשיכי בשלך.. בלעדיו
תמצאי לך אהבה חדשה וגדולה יותר ושווה יותר
את תמצאי את זה שמוכן להעניק לך יותר
ומוכן להראות את האהבה שלו כלפייך
זה לא שווה שמישו אוהב אותך ולא מראה את זה

הוא סתם סתום
שמנסה לחגוג על 2 חתונות
להיות איתך ולהכיר מישי חדשה
בנים כאלה הם סתם חראות ולא שווה להתאהב בהם כי הם בוגדים בסופו של דבר

שיהיה לך בהצלחה בהמשך מאמי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך