זוכרים את שחר ?
אאז ... לפני כמה זמן אחרי שכבר נהינו רק ידידים אמרתי לו שאני אוהבת אותו כמו אהבלה ..
והוא אמר שהוא כבר לא אוהב אותי ושיש לו מישהי חדשה .
כמובן שקצת בכיתי באותו רגע אבל חברה שלי הרגיעה אותי ונתנה לי שוב תחושה של ביטחון .
ובזמן הזה שלא דיברנו .. הגעתי למסקנה שהוא פשוט לא שווה את מה שעברתי , הוא לא שווה את הבכי !
והוא קרא לי את האווי כל הזמן כאילו הוא מחפש את ה "אוווי אני בדיכאון הוא זרק אותי" ולהפך האווים היו דווקא שמחים ..
ואז כבר נמאס אז כשהוא קרא שוב זה הלך בערך ככה :
"מה אתה מנסה לבדוק ? מה ?!"
"מה אני מנסה לבדוק?"
"אם אני עדיין בקטע של "אוווי איזה מסכנה אני?" כבר עברתי את השלב רד מיזה !"
"יובל אולי מספיק עם הריב? ולא ניסיתי לבדוק את זה"
"שחר אנחנו בחיים לא נשלים ! הבנתי שהרבה יותר טוב לי בלי אף מחשבה עלייך ובטח שבלי לדבר איתך ביי"
"יאוווו ... אנחנו לא יכולים לפחות להגיד שלום אחד לשני ולדבר באייסי לפעמים?"
ולא עניתי ............
ואאז כמובן הוא הולך לחברה שלי ואומר :
"תגידי יובל באה למסיבה ?"
(יש לנו מסיבה מחר)
"ממ .. כן היא ישנה אצלי אחרי זה למה ?"
"אה סתם לא חשוב"
"זה חשוב למה ?"
"כי סתם אנחנו לא מדברים והכל"
"כן אני יודעת"
"אני לא מבין למה היא כועסת עליי" בהודעה הזאת רתחתי מזעם חתיכת בן **** מזה לא יודע ? פחחחחח הרג אותי ! אחרי כל מה שהוא עשה ... אידיוט .
"אולי תחשוב מה עשית ?"
"עזבי זה מסובך מה שקורה בינינו"
"שחר אני מתארת לעצמי שאתה יודע שאני יודעת הכל נכון ? אבל למה זה אמור להפריע לך הרי אתה לא אוהב אותה ?"
"תיראי אני לא אגיד לך שאני לא מרגיש אלייה משהו אני עדיין אבל אני רציתי להכיר מישהי חדשה"
"טוב אתה רוצה להכיר מישהי חדשה תכיר אבל אתה רוצה שיובל תמשיך להיות איתך בקשר ?"
"כןןןןןןןןןן אני מנסה"
"אתה רוצה שאני אדבר איתה ?"
"כן תודה כפרע ... מה תגידי לה אבל ?"
"אני אגיד לה שזה לא נורא שתהיו ידידים ושאני אזכיר לה מה היה עם האקס שלי , אל תדאג"
"טוב תודה מאמי אני הולך ביי"
"ביי"
חחח חברה שלי בכלל לא דיברה איתי על זה אבל היא אמרה שהיא תדבר ..
אבל זה לא יעזוווווור אני בחיים לא יסלח לו בחיים בחיים בחיים אני לא אדבר איתו לעולם לא !!!!!!!!!!!!!!
מן פריקה שכזאת .





