אני לא.
חח בקושי יש לי זמן לפה ..
ואתם? 😁
גם לא {:
הפורום הזה הוא האהבה היחידה שלי חעחעחעחע
חחח אני לא
רק בפורום הזה אני רשומה 😁 😁 😛
QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) גם לא {:
הפורום הזה הוא האהבה היחידה שלי חעחעחעחע
חח גם אצלי זה ככה
הייתי פעם בפורום אחד, שסבלתי שמה...
מי שראה שסיפרתי- יודע, ומי שלא- לא חשוב.
ועד לא מזמן הייתי בmsn של 20 פלוס מינוס.
אבל דרך שמה הכרתי את אילן,
ולאחרונה ניסיתי שננתק קשר,
אז לא נכנסת לשמה יותר.
אז אתם החיים שלי- שאני שורדת ואוהבת אותםם. חח
אוהבת אתכםםם..
הפורום הכי טובב!!😊
חח מדהים לי פה
יש חמימות {:
ברור שרק פה
מי צריך עוד פורום
שיש אותכם ???? 😁
^^מיכלו'ש הכי צודקת בעולם
אין ולא יהיו על האנשים המדהימים שיש פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מממ יש כמה פורום שאני קוראת בהם..
אבל לא ממש מגיבה..
אממ פורומים להוורדת סרטים ושירים נחשב@?!
לא כותבת סתם מורידה..
אבל בראסמי אין עלייכם פשוט
אהבה הכי גדולה שלי זה אתם
וגםם אין לי זמן /=