הלכתי לתומי בקניייון עם אמא ,
ואז היא עצרה באחד הקיוסקים האלה שיש ,
והחליטה שהיא קונה לי עוגיית מזל 😁
עכשיו אתם יודעים . . זה העוגיות האלה .. שלוקחים ביס
ואז יוצא פתק עם עצה/משהו חכם . .
הכרחתי אותה לאכול ת'עוגיה ולהביא לי ת'פתקון ,
והיה כתוב :
"בדידותו של אדם אינה אלא פחדו מהחיים.."
והמשפט הזה כ"כ מתאים לי כרגע , לכמה דברים שמטרידים אותי כבר הרבה זמן |:
ולא יודעת .. זה אשכרה מצחחיק ..
ודוגרי ? המשפט הזה דיי נכון , שחושבים על זה ..
קיצור זהו התאהבתי בעוגיות המזלללללל 😛





