מה קרה מאמיי?
אנשים לא שווים את זה !
אוהבת אותךך
😢
מכירה את האנשים האלה מאמי..
מה לעשות..
לא כולם טובים..
צריך לדעתת שבעולםםם יש גם אנשים מרושעים !
ואין מה לעשות !!!!!
אל תדאגי אבל..
כל אחד מקבל מה שמגיע לו !
אוהבת 3>
מבינה מה את מרגישה מאמי
תהיי חזקה ואולי תדברי איתם
אל תתבאסי העיקר שיש את אלה
שתמיד יהיו איתך בטוב וברע
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lipaz-sol @ 25/07/2007) בעצם כן קרה😢
האנשים כול כך מגעיליםם שזה פשוט מגעיל
עזבי אותך אנשים מגעילים את בנאדם טוב ואת יודעת את זה
אז אל תתני לכל מיני יצורים להוריד לך את המצב רוח הם לא שווים את זה!
את מדהימה ואת יודעת את זה [ אני מקווה 😛 ]
אז אל תתיחסי אליהם אם את יודעת שהם כאלה וככה הם גורמים לך להרגיש ...
אוהבת אווותך
^ הערך העצמי עלה .
מצוייייייייייייין {:
QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) ^ הערך העצמי עלה .
מצוייייייייייייין {:
חחחחחח 😁 😁
מעולה 😛