על חשבוני 😊
לאולגה שלי
אחת האחיות הקטנות שלי
יום שלם נהיה בייחד
רק אני והיא
כבר חצי שנה היא מחכה ליום הזה 😊!
לא היה לי בכלל זמן עליה =/
גמני רוצה יום כייף איתך! 😁
חחחח
אוהבת אותך!!
כל הכבוד לך הודיה
תהנו
תעשו כייף!!!
תהני גם!..מגיע לך ! 😊
מווואה 3>
רגינה:
ת' חיימשליייייייייי 😊
גמני רוצה יום כיףףףף איתךךך!
גמני אוהבת'ך!! 😊
מוווואה
QUOTE (lovey_love @ 25/07/2007) תהנו.
ת'
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/07/2007) רגינה:
ת' חיימשליייייייייי 😊
גמני רוצה יום כיףףףף איתךךך!
גמני אוהבת'ך!! 😊
מוווואה
נעשה לנו משלנו!!!..(= חחח
או שתבואי למפגש הבא!
אני מקווה@
אוהבת אותך
יא מאמי חח. 😁 😁
תהנו תעשו כיף חעח😛
הודייונת איזה מדהימה את !!
אוהבת אותך!!
תהנו לכן
יאא איזה כייפי לכן !
מאמי !
תהנו, תעשו חיים !!!!!!!
הכי חשוב=]]
אוהבת !
בר:
ת' בייבי 😊
גמני אוהבת'ך!!
שנששן:
ת' מותק 😊
גמני אוהבת'ך!
איזה כיייף
ימדהימה אחת!!!
תזללו גלידות 😛
ותעשו המון שטיות הכי כייייף!!!
ת ה נ ו ! ! ! !
נעשה נעשה 😊
בקשר לגלידות
כואב לה הגרון, אז לא יצא לפועל
ת' בובי 😊