יענו רק אני כמו מטומטם לא רשמתי בן כמה אני??
טוב....אז...............אני אלעד פרץ מטירת כרמל(בדיוק דרומית לחיפה)...בן 18 ויום😊
חחח אלעדדדדד
למה מטומטם!?..חס חלילה!!
דווקא אתה צריך להיות גאה להיות בן 18 ויום 😛
חעחעח אממ אני כריסטינה : ]
16 וחצי
פ"ת
ברוכה הבאה : ]
קורל [:
בת 15 וחצי
רמלה
ברוכה הבאה מאמי,
תהני ותשקיעי.
יש כאן אחלה אנשים, באמת מכל הלב 3> #
[:
איזה חמודים איך כל אחד אומר שם וזה וגיל חח..😊
חח חמודים...😊
אני תכף באה לחרוש על הפורום חח בה ביי
חחח
אני טניה
מאופקים
תחילת אוגוסט 15
ו..תהניי
מואהה
ברוכה הבאה מאמי..
קוראים לי קרן ואני בת 16 מאשדוד
QUOTE (OrtalBe @ 25/07/2007) איזה חמודים איך כל אחד אומר שם וזה וגיל חח..😊
חח חמודים...😊
אני תכף באה לחרוש על הפורום חח בה ביי
חעחע ראסמי כאילו באמת תזכרי😛
חחחחחחחחחחח {:
לא נורא היא תחזור לפה לקרוא.
היייייייוש
אני מאיה 16
התמכרות נעימה
אוהבת 😊
נןן אורטלי!?
איך הפורום ?..... 😊
תעדכני 😊
הייייייי אני ליאור
ואם את מכירה את רגיי את בטח יודעת שהיא הכי מדהימה בעולםםם
רגיי נסיכה שליי אני אוהבת אותך חחחחחחחחח 😛
אני בת 18 מקרית ים😊
מקווה שתהני פה!!!
היי אני סופה..
ברוכה הבאה
QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) קורל [:
בת 15 וחצי
רמלה
ברוכה הבאה מאמי,
תהני ותשקיעי.
יש כאן אחלה אנשים, באמת מכל הלב 3> #
[:
קורלייייייי את רוצה להגיד לי שאת גרה שתי דקות ממני?!!?!??!?!!!?!?