נופוששששששששששש..
מה קרה מאמייי? 😢
נופררררררררררר????.
מה קרה נשמה?!?!?!?!?!?!
למה לבכות חמודה??????
אוהבתתתתת אותך
ושולחת לך חיבוקקקק ענקקקקקקקקק
מההההההההההה קרההההההההה????
אל תהיי עצובה יפה שלי!!!
חיבוקי גדול!!
אף אחד לא שווה את העצב שלך!!!
חיייייוך 😁
נופר שלי מאמי שלי ?
מה קרההה מאמי?
מה לא טוב?
מה קרה?.
מאמי את חייבת להבין שדברים לא טובים באים דווקא ברגעים הכי טובים
אל תתני לזה להרוס אותך
הכול יעבור אני בטוחה!
תיהי חזקה
אוהבת אותך נסיכה!!!!!!
מוואה 3>
QUOTE (רגייי @ 25/07/2007) מה לא טוב?
מה קרה?.
מאמי את חייבת להבין שדברים לא טובים באים דווקא ברגעים הכי טובים
אל תתני לזה להרוס אותך
הכול יעבור אני בטוחה!
תיהי חזקה
אוהבת אותך נסיכה!!!!!!
מוואה 3>
אני עם רגיי.
קבלי חיבוק ענקי.
אוהבת אותך 😊
מה לא טוב?
תפרטי קצת בייבי
יפה שלי ,
מה לא טוב ??
דדברי איתי מאמי!!
אני לא רוצה שתהיי עצובה!!
אווהבת אותך!!
נסיכה?!
מה קרה?!
למהלא טוב?!=\\