😁 שנה הבאה, אנחנו גרות ממש קרוובבב!! 😁
ואז יהיו לי עיכונים חמים מהאתר כל הזמן😊
ולה תהיה מישי שתבוא איתה מהבית למפגשים!
איזה כיףףף.. לשנינווו!
יאה
כייף לגלות דבר כזה!.. 😂
שמחה בשבילכן!
תהנווו !..(=
זאת מוריה16?....
יווופידווו ((=
איזה שמחה 😁
יאא כיףף לכןן תהנו הכי בעולם
אוהבת אתכן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) יאא כיףף לכןן תהנו הכי בעולם
אוהבת אתכן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
תודה תודה..😊
ונאפי שלי-
כשתבואי לאשקלון,
לכמה ימים,
כדי להיות איתי,
אז נוכל להיות גם עם מוריה😊
איזה כיף לנו😊
^ יא זה באשקללון?
קררוב ...[:
איזה יופי שיצא ככה
כייף(=
חח מדהים
הלוואי עלייי לגור ליד כולכןן {:
^^ כולן מוזמנות להתארח אצלי..
רציני!!
כאילו, אם מישי רוצה לבוא,
(ויש כאלו שגם אם הן לא רוצות- אני אכפה עליהן.. חח)
סתם כדי להיות איתי (כי אני ממש אתגעגע.. וארצה לראות אתכן..)
או ח"ו אם מישי רוצה לברוח מהבית,
או להתנתק מהאיזור שלה,
אתן יותר ממוזמנות!!
(בנים- מצטערת, אסור להכניס בנים לדירת שירות..)
שירות לאומי, מכירה?
אז יש דירות ששמה אנחנו גרות.- הבנות שירות.
נגיד אני עושה באשקלון,
אז אני בדירה עם עוד 7 בנות שעושות שירות לאומי באשקלון..
(גרים בדירה כל עוד הבית שלך הוא לא בעיר ששם את עושה שירות..)
יש שאלות?