ה' מציב לנו את הבעיות
שנידע להתמודד איתן, לעבור אותן,
לשרוד מהן וללמוד מהן
בנאדם אף פעם לא משתנה
רק לומד מהטעויות של עצמו
פרידות?! תמיד יכאבו
מילים?! יכולות לשקר ..
אבל המבט?! בחיים לא
מסבל רק מתחזקים
תחיו את החיים
ותנצלו כל שנייה , !
כי שנייה שעוברת
לעולם לא - חוזרת -
קצת תלמדו ותשכילו לחיים 😉
3>





