פשוט ככה כישלון
בוכה ובוכה למרות שזה לא עוזר
אבל אני עדיין כישלון ומפגרת וסתומה
מאמי
את לא כישלון לא סתומה לא מפגרת ולא כלום!!!
אני לא יודעת מה קרה
אבל הכל יהיה טוב!!
מבטיחה לך
כל מה שקורה
קורה לטובה
למרות שבהתחלה זהלא נראה לנו ככה
אוהבת אותךך
ואם את צריכה משהו
אז דברי איתיי
טארה מה קרה מאמי?😢
אל תדבריי ככה
את מדהימממה..
ואני בטוחה שאין לך סיבה לחשוב ככה
טארה?
את לא כישלון ולא נעליים!
בחיים אל תגידי לעצמך כזה דבר!
אני בטוחה שמה שאת עוברת
יעבור,
נכון קשה לך עכשיו
הסוף נראה רחוק כל-כך..
ואת עצובה
ובוכה
אבל הדמעות משחררות את הכאב
תבכי מתוקה
רק את חייבת לסיים סוף
לרע שאת עוברת
את חייבת להבין
שבכל תקופה רעה את עוברת
יש גם דברים טובים מסביב
פשוט אלה דברים שאת לא שמה לב אליהם
מאמי
אני בטוחה שהכול יהיה בסדר,
ואל תגידי אלייך כאלה מילים
כי זה סתם תוקע אותך במצב רע
את מתוקה
מדהימה
יפה
מקסימה
עם חיוך מיליון דולר!
שיהיה לך רק טוב!
תחייכי נשמה!..(=
אוהבת אןתך 3>
מאמי שלא תעזי לדבר ככה! אין לי מושג מה קרה לך אבל כישלון זו מילה שלא נועדה לתאר בני אדם! אסור לך לחשוב ככה!
אוי ואבוי נשמה !
שאני לא אשמע אותך מדברת ככה על עצמך !!!!!!
את לא כישלון ולא שום דבר!
נכון שלכל בן אדם יש מעידות, ונפילות
אבל זה לא הופך אותו לכישלון!!!!!!
מאמי?!
אני לא יודעת ממש מה קרה.
אבל אני יכולה להבטיח לך שכל דבר שקורה?!
קורה לטובה!! ולא זה לא חרטה..
מי כמוני יודעת..!!!!!!
אולייי עכשיו זה תקופה קששה...
תקופה לא קלה..
אבל אתת תעברי אותה !
וזה יוכיח לך שאת לא כישלון !
ברור לך?!?!
עכשיו אני רוצה חיוךךךךךךךךך !
😊
אוהבת ותמיד פה בשבילך !
תודה כולם באמת תודה אבל זה פשוט חוזר על עצמו כל פעם אין לי כוח כבר
בכל מקרא תודה על העידוד חברים
אהובתי תודה חיים שלי אני כל כך אוהבת אותך אני יודעת שיהיה בסדר אבל אותו טעות חוזרת
אז כבר מאבדים תקווה לפעמים! אבל אני לא יוותר אפילו שאני הכי מבואסת בעולם
נופרי שלי את אחותי מספר 1 אני אוהבת אותך המון ודברי איתי בערב יפה שלי
מאמי לכל אחד יש רגעי שפל בחיים זו לא סיבה להחמיר עם עצמך!
אף בנאדם הוא לא כישלון
זה שלא הלך לך במשהו
לא אומר שהכל חרא
את מצליחה בדברים אחרים
תסתכלי גם על הטוב ולא על החרא
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
ובכל השאר מסכימה עם כולן מעליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) מאמי לכל אחד יש רגעי שפל בחיים זו לא סיבה להחמיר עם עצמך!
😉
לא להישבר מאמי !
שולחת לך חיבוק ענקייייייייייי 😊