אהבתיי את שניהםם... ממש יפה=)
QUOTE (זוזוש @ 25/07/2007) וואי איזה יפה זה.. אבל איך עושים את זה עם קופסא? איך שמים את השיפודים על הקופסא?<
את תוקעת ספוג כזה ובהם את שמה את השיפודים מאמי..
עידכון:ישבתי לגזור לבבות ולעצב אותן..חברה באה אליי אז הפסקתי באמצע חח..אבל גזרתי את רוב הכמות..יש לי עציץ לבן ויפה וגם שיפודים עכשיו נשאר רק הממתקים..אני מקווה שיהיה לי זמן ללכת לקנות..
מעלף בחיי.. תעלי תמונה של זה
סיימתי את הסיבותתתתתתתתתתת יצא מהמם..גזרתי מלא לבבות(100 לבבות חח) ועיצבתי אותם ועל כל אחת כתבתי סיבה שאני חשבתי עליה!! לא מהאתר ולא מכרטיסי ברכה..אני כתבתי מאה סיבות ללמה אני אוהבת את הבייבי שלי ואז העתקתי..לקח לי איזה חצי שעה חח אבל זה שווה את זה שזה מהלב..אני אסיים את זה מחר ואצלם ואעלה תמונות מבטיחההה...תודה על העזרה
אני שמחה מאמי
מחכה לתמונות
אפשר גם לשים את השיפודים באגרטל כזה, לא בהכרח בקלקר,
QUOTE (HereWithoutU @ 28/07/2007) אפשר גם לשים את השיפודים באגרטל כזה, לא בהכרח בקלקר,
זה לא בדיוק קלקר מאמי..אני באמת מתלבטת בין וזה כזאת כאילו אגרטל או עציץ לבן מהמם מחרסינה..או בכלל ממעמד זכוכית כזה שקוף..אני צריכה להחליט מה אתן אומרות?
ווואיי נשמעע יפה מאמי 😊
יש מצב את מעלה תמונותתת.. אני רוצה לראות איך יצא חח