חזרתי לאתר אנשים.
התגעגעתיי אליכם!!!!!!!!!
ששששששששששששששנננננננננננננננננננננייייייי??
איפה נעלמת לי ילדה? למה לא הודעת לי שאת נעלמת ככה?..
בדיוק אתמול והיום חשבתי עלייך..איפה שנשןן שלי!?
איפה היית?...
שמחה שחזרת מאמי! התגעגעתי כל-כך!!!!!!
חחחח רגינוש שליייי!
הודעת שאני הולכת להיעלם לכמה זמן=\\
חשבתי שאוליי להתרחק מכול יעשה לי טוב..
אבל ללהה..רק ההפך!!
רע יותר ! 😢
יהיה בסדר !
אני מאמינה !
רגינושששששש נסיכה?!
כ"כ היית חסרה לי !
באמת ! התגעגעתיי המוןןןןןן אין לךך מושג!!!!
אוהבתתתת את כולםםםם פה=]]]
כ"כ התגעגעתי אליכםםםם !
אוי מאמי שלי,למה רע לך?!..
מוזר שהתקופה של הבדידות לא עשתה לך טוב,
כי בדרך כלל זה עוזר להיות קצת לבד,להתנתק מעולם
אבל אני כאן בשבילך תמיד שנינינניני שלי!
תמיד
תמיד
תמיד
כל-כך התגעגעתי אלייך!
לפעמים, מאבקים הם בדיוק הדבר הנחוץ בחיינו.
תתמודדי עם מכשולים,
וככה תלמדי להתגבר על כולם!
תאמיני כי יש לך את הכח לשנות
ומכל משבר בחיים תלמדי רק לעלות
שיהיה לך רק טוב מתוקה שלי!..
אוהבתתת אותך !!!!!
3>
יא מאמי ברוכה השבה.
התגעגנוו מלא😛
QUOTE (רגייי @ 25/07/2007) אוי מאמי שלי,למה רע לך?!..
מוזר שהתקופה של הבדידות לא עשתה לך טוב,
כי בדרך כלל זה עוזר להיות קצת לבד,להתנתק מעולם
אבל אני כאן בשבילך תמיד שנינינניני שלי!
תמיד
תמיד
תמיד
כל-כך התגעגעתי אלייך!
לפעמים, מאבקים הם בדיוק הדבר הנחוץ בחיינו.
תתמודדי עם מכשולים,
וככה תלמדי להתגבר על כולם!
תאמיני כי יש לך את הכח לשנות
ומכל משבר בחיים תלמדי רק לעלות
שיהיה לך רק טוב מתוקה שלי!..
אוהבתתת אותך !!!!!
3>
איממ האמת..
זה עשה לי טוב.. אבלל לא להרבה זמן..!
לא נורא !
אני יודעת שבע"ה יהיה טוב=]
תודה נסיכה שלי !!!!!
את הכי מדהימה שיש !
אוהבת אותךך נורא !
QUOTE (lipaz-sol @ 25/07/2007) יא מאמי ברוכה השבה.
התגעגנוו מלא😛
גמאני התגעגעתיי מלא מלא !!!!!
😊
QUOTE (שנששן @ 25/07/2007) QUOTE (רגייי @ 25/07/2007) אוי מאמי שלי,למה רע לך?!..
מוזר שהתקופה של הבדידות לא עשתה לך טוב,
כי בדרך כלל זה עוזר להיות קצת לבד,להתנתק מעולם
אבל אני כאן בשבילך תמיד שנינינניני שלי!
תמיד
תמיד
תמיד
כל-כך התגעגעתי אלייך!
לפעמים, מאבקים הם בדיוק הדבר הנחוץ בחיינו.
תתמודדי עם מכשולים,
וככה תלמדי להתגבר על כולם!
תאמיני כי יש לך את הכח לשנות
ומכל משבר בחיים תלמדי רק לעלות
שיהיה לך רק טוב מתוקה שלי!..
אוהבתתת אותך !!!!!
3>
איממ האמת..
זה עשה לי טוב.. אבלל לא להרבה זמן..!
לא נורא !
אני יודעת שבע"ה יהיה טוב=]
תודה נסיכה שלי !!!!!
את הכי מדהימה שיש !
אוהבת אותךך נורא !
מאמי,
תיהי חזקה!
כמה שתקופה קשה,
כמה שהכול נראה אבוד
את תראי
שיבוא פתאום הרגע
בזמן הכי לא צפוי
ויהיה לך טוב מאמי,באמת!..
שתיהי רק מאושרת
שהחיוך לא ירד מהפנים!..
הכול יסתדר,
אני לא יודעת בדיוק מה קרה,למה רע לך
אבל אני כאן בשבילך מתוקה,
גם את היית חסרה לי!!.. 😊
ואני שמחה שחזרת!... 😊
מאמי,תחייכי,הכול לטובה,
כמה שקשה להאמין
יהיה בסדר,אפילו יהיה
מעולללללללהה!!!!!
אוהבתתתתתתתתתת מלא מלא מלא 3>
😊
כמו תמיד את גורמת ליייי שוב לחייך ולהאמין!
תודההההה אהובה !
3>
אוהבבבבבבת נורא 😁
אוהבת אותךךךך מלא מלא מלא 3> 3> רק חיוךךךךךךךךךךךךךך!!!
ברוכה השבה לאתר יפה שלי
התגעגעתי אלייך מאוד
והיית חסרה לי אוהבת אותך מואהההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) ברוכה השבה לאתר יפה שלי
התגעגעתי אלייך מאוד
והיית חסרה לי אוהבת אותך מואהההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
נאפו'ששש !
מדהימה !
היית חסרה=\\
התגעגעתי !
אוהבת מלא !