חחחחח
טוב להיות מחורפנת... 😛 😛
אבל לזמן קצר
כי יש השפעות שליליות
להיות מחורפנת לזמן ארוך חח...
אפשר להשתגע עד הסוף 😊
סתם סתם מאמי
שמחה שהכול טוב אצלך!!!
תהני השופינג.. 😊
אוהבת אותך 😊
QUOTE (רגייי @ 25/07/2007) חחחחח
טוב להיות מחורפנת... 😛 😛
אבל לזמן קצר
כי יש השפעות שליליות
להיות מחורפנת לזמן ארוך חח...
אפשר להשתגע עד הסוף 😊
סתם סתם מאמי
שמחה שהכול טוב אצלך!!!
תהני השופינג.. 😊
אוהבת אותך 😊
חחחחחח העיקר שטוב לך!
ואת שמחה !
אוהבת 3>
שמחה בשבילך..תמיד תהיי אופטימיתתתת
QUOTE (lipaz-sol @ 25/07/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) שמחה בשבילך..תמיד תהיי אופטימיתתתת
תודה מאמי 😁
בלי עין הרע. 😛
אני תמיד אופטימית.
והשמחה מקווה שלהרבה זמן ישאר 😁
אל תדאגי היא תישאררררררר ואנחנו פה כדי לעזור לה להישאר..אגב שמחה לראות שאת מאושרת סוף סוף 😛
חחח ליפי בכיף להשתגע הכי שוווהההה
תהני בשופינג תיקני לי כמה דברים 😛 [סתם]
והכי חשוב שאת אופטימית הכל טוב
וזהו!!!
אוהבת אותך מלא ילדה מחורפנת אחת....
מלא נשיקות וחיבוקים
אוהבת אותך
חחחחחחחחחחחח מצחיקולההה ליפזזזזזזזוש
QUOTE (Asaf_my_life @ 25/07/2007) חחחחחחחחחחחח מצחיקולההה ליפזזזזזזזוש
חחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😂
תודה תודה 😛
^ חעחעחחעחעחעחעחחעחעחעחעחעחחעח