לי לשיר (שירקה הנסיכה) לשירי (שיריאלה) ולדריה (בעילום שם)
יש מ-ח-ר
מחנננה קייץ !!!!
למשך 9 ימיםםםםםםםם
אני אישית בא לי מאודדדדדדדד
נתגעגעעעעעעע !!! ונחזור עם המון חחווויות !! 😊 😛 😉
מווווואהההההההה
יאוווו חח אני מתרגשת 😛
תתתתחחחחשוווווב גדדדווווולל
תחשווווווווב חחחחחחזזזזזזזקקקקקקקקק
תחחחשששוווובבבב מממממחחחחחחחחחחננננננננננ"קקקקקקקקקקק !!!!!!! 2007 (:
יאאאא כיףףף לכןןן תהנוווו נתגעגעעעע😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גמני רוצההה
תהנו
נתגעגעעע
יאההההההה איזה כיף לכןןןן
תהנווו ותחזרו עם המון חוויות😊 ותמונות חחח
ואו
איזה כייף לכן ... 😁
תהנו חמודות
תעשו כייף
והכי חשוב
תשמרו על עצמכן!
אוהבתת 3>
[b]תהנו
תגידי במקרה זה מחנה קיץ של "קרן קובי מנדל" ?[/b]
יש לי זיכרונות רעים ממחנה קיץ חח
סתם
תהנו מלאאא
תהנו יפות שלי (:
שמרו על עצמכן
ותחזרו עם תמונות D:
השבט שלי חזר לפני שבוע ממחנה קיץ (:
QUOTE (שיריאלה @ 25/07/2007) חח מקווה שיהיה כיף=]
יהיה יהיה !!
סמכי עליי !!!!!!!!!!!11 😂
בטחחחחחחחח שיהיה כיייייייף =]
יא אייייייך בא לי 😊😊😊