כ"כ כואב ..
לראות בחדשות את כל מה שהם עברוו!
כן..צודקת..:|
איזה רוע ..
רק שיהיה להם טוב!..
באמת כואב..דווקא צעד שמאלני מאיש ימני..למרות שהוא בקומה הוא חסר למדינה הזאת.. 😢
הכל מאלוהיםםםםםםם!!
בגלל זה הוא בקומה עכשיו !!
QUOTE (koka15 @ 24/07/2007) הכל מאלוהיםםםםםםם!!
בגלל זה הוא בקומה עכשיו !!
נכון!
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) כן..צודקת..:|
איזה רוע ..
רק שיהיה להם טוב!..
😊
זה היה הדבר הכי מפגר
שאי פעם עשו במדינה הזאת
טיפשות בכל מובן המילה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עכשיו העיניין
זה לא אם זה טיפשות או לא
כי זה קרה
אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה
הטעות הגדולה ביותר זה איך הממשלה טיפלה בזה
למרות שגם האזרחים אשמים
אחרי חודש שכחו אותם
כבר לא פועלים לעזרתם
האזרחים אומרים "כואב" אבל שוכחים אחרי שנייה
בגלל זה הממשלה ממשיכה במעשיהם
עושים משהו ולא מטפלים בתוצאות של זה...
^^ תאמיני לי מאמי שהאזרחים לא שוכחים
ורק מי שבצבא יודע כמה שעד עכשיו
האזרחים סובלים ובגלל שאח שלי בצבא
ויודעים קצת יותר לא פרטים שאסור לפרסם
אבל יודעים איך הם מגיבים גם בלי שיהיה בתקשורת
ויודעים כל מה שהם עוברים אז אני יודעת קצת יותר
כל רגע וכל שנייה הם נלחמים למען חיים שקטים ושלווה
מה שאין להם ולא יהיה להם בקרוב אם הממשלה
הסתומה הזאת תמשיך ככה להתנהג ולפעול
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי מורני סחתיין..את ימנית?
חחחח אני לא הכי מבינה בזה
מזה יימין מזה שמאל
ימין זה כאילו נגד שלום?
אני לא נגד שלום אני בעד
אבל אני נגד מעשים דפוקים כמו ההתנתקות
שלמעשה מסכנים אותנו בעתיד של מדינת ישראל
הרי עכשיו בגלל התוכנית הדבילית הזאת
הם קיבלו שטחים עכשיו הם ירצו עוד ועוד ועוד
זה לא תינוק שרוצה מוצץ מקבל והוא בשקט
זה כמו משחק שלא יגמר בחיים
נותנים להם משהו הם בשקט טיפה אח"כ מתעוררים
ורוצים עוד ועוד עד שלא יישאר לנו כלום
אז אני נגד דברים כאלה!
זה ביזיון למדינת ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני כשתתמודדי להיות ראש ממשלה-אבחר בך!!! 😛
קיצר ימין זה שונאי ערבים ושמאל זה אנשים שמעדיפים לחלק את הארץ ולתת שטחים ממנה ובלבד שיהיה שלום..כמו שכבר הבנת אני ימנית קיצונית..חח 😂
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) זה היה הדבר הכי מפגר
שאי פעם עשו במדינה הזאת
טיפשות בכל מובן המילה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
אני לא שונאת ערבים חס וחלילה
ערבים הם בדיוק כמונו רק שיש
את הרעים שבערבים כמו שיש
את הרעים שביהודים אבל אצלהם
זה שונה כי אנחנו לא רוצחים כדי
להשיג מטרות וערבי שהוא את זה
אני לא מחשיבה אותו כבנאדם
ככה שאני לא שונאת אף אחד... כאילו אף בנאדם
זה חייתי וערבי שרוצח וגם יהודי שרוצח
הוא חייה! מצטערת אם זה כואב למישהו
אבל לרצוח זה לא אנושי!
אני גם לא שמאלנית כי אני לא רוצה לחלק את הארץ
לא רוצה להפסיד שטחים שלנו
אבל רוצה שלום... בקיצור אני מרכז רק בלי שנאה
וסופה חחחחחחחחחחח הצחקת אותי כפרה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*