אחרי ששברתי את הצום, ואכלתי,
הייתי שפוכה מעייפות,
אז נרדמתי בערך ב10.
ובגלל שאני רגילה רק לישון בסביבות 2,
אז זה היה כמו שינת צהרים שלי.
והתעוררתי עכשיו.
עכשיו אנלא אצליח להירדם ב2😢
אני אשתעמם כל הלילה.
להפך..תדברי איתנו כל הלילה ותלכי לישון לפנות בוקר 😉
אבל בדר"כ אנשים לא פה לפנות בוקר..
וגם אחותי אוהבת לשרוץ במחשב עד לפנות בוקר..
אני אהיה פה אם זה עוזר לך 😛
בר??
אני פה חח..
אבל עוד מעט פורשת לישון,
היום הכנתי ארוחה ארוחה בבית 😁
כדי לגרום להורים לחחייך
חחחח
אוהבת 3>
איזה מאמי את,
רגיי שלי😊
אוהבתתת מלאאאאאאאאאא
QUOTE (lovey_love @ 24/07/2007) איזה מאמי את,
רגיי שלי😊
אוהבתתת מלאאאאאאאאאא
ואותי? 😂
גמאותך סופה שלי😊
חחח זה לא ברור?
חח למה כולם קוראים לי סופה שלי?..חח איזה חמודיםם
יאאאא שברת את הסוף
ברגע האחרון?!
למה מאמיי? אוהבת אותךך
ואל תתבאסי תישני יותר מאוחר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נרדמת ב4 ועשרים נראה לי...
שכבתי במיטה משלוש וחצי..
וקראתי ספר עד שנרדמתי.
אבל קמתי רגיל..
אפילו לפני הרגיל.
קמתי ב11:49
ובדר"כ אני קמה ב12-13