אני לא מבינה למה אני מתאמצת בחיים האלו אם אני מאבדת כל דבר שזז
אני שונאתת את עצמי ,משו דפוק בי למה נולדתי ככה
נמאססססססססססססססססססס לייייי
שוב זה חוזר על עצמו ,שוב אני סובלת ונפגעת ישר ,שוב אני בוכה (אני יותר מידי ריגשי)
אם אני לא רצויה באף מקום מה יש לי לעשות פה(בחיים)?
"אתם רואים בי, אבל שותקים כי קל יותר שוב להפנות מבטים..."
מצידי אל תגיבו העיקר הוצאתי את זה
אושריתי!? מאמי שלי!?
די,מתוקה
סך הכול תקופה שאת תלמדי ממנה יותר
שלא לצפות ליותר מיידי מאנשים
מאמי,
אל תדאגי זה יחלוף
באמת!!
אל תשנאי את עצמך
סך הכול גורם לך להרגיש רע יותר
תאהבי אותך כמו שאת,מקסימה,מדהימה,
עם לב טוב!..
קודם תאהבי את עצמך,תביני שאת מיוחדת
ואז תראי שהכול באמת לטובה!
אוהבת אותך 3>
מאמי , מה קרה ?
הלוואי והיה אפשר להיוולד מחדש!!
תהיי חזקה
אל תשנאי את עצמך
זה סתם יפגע בך עוד יותר!!!
תנסי להתגבר על הכל!!!!
החיים שלנו מלאים בירדיות ועליות
גם אני לא נמצאת במצב משהו
אבל את חייבת להלחם
ולתת לחיוך לצאת!!
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) אושריתי!? מאמי שלי!?
די,מתוקה
סך הכול תקופה שאת תלמדי ממנה יותר
שלא לצפות ליותר מיידי מאנשים
מאמי,
אל תדאגי זה יחלוף
באמת!!
אל תשנאי את עצמך
סך הכול גורם לך להרגיש רע יותר
תאהבי אותך כמו שאת,מקסימה,מדהימה,
עם לב טוב!..
קודם תאהבי את עצמך,תביני שאת מיוחדת
ואז תראי שהכול באמת לטובה!
אוהבת אותך 3>
תקופה?זה כל הזמן חוזר על עצמו ,שוב ושוב
אני שונאת את עצמי ,כמה בן אדם יכול להיות טוב אם הוא מקבל חראאאאאאאאאאאאא לפרצוף
מאמי עדיף להוציא מאשר להשאיר בפנים..אל תהססי להתפרק רק שתדעי שיהיה טוב..
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) מאמי עדיף להוציא מאשר להשאיר בפנים..אל תהססי להתפרק רק שתדעי שיהיה טוב..
תוודה מאמי
עפתי לישון אולי זה יעזור אבל זה ממש לא יעזור כי נגמר לי הטעם לחיות
כ"כ מבינה אותך😢
מצטערת שאין לי מה להגיד לך ..
חוץ משאני אוהבת אותך ..
מאמי קודם כל אף אחד לא מתעלם ממך
אולי זאת ההרגשה אבל קשה להתעלם מאנשים
תדברי עם מי שפוגע בך ומכאיב לך
תזכרי שעד לא מזמן היית הכי מאושרת בעולם
עם הנסיעה והכל
אז עכשיו כשרע ועצוב לך אל תראי רק
את החרא שקיים בחיים
כי תמיד את תאכלי חרא אבל גם תאכלי טוב ושמחה
אז תאמיני שיהיה טוב
תרימי את הראש ותלחמי
הכל יהיה טוב את תיראי
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) מאמי קודם כל אף אחד לא מתעלם ממך
אולי זאת ההרגשה אבל קשה להתעלם מאנשים
תדברי עם מי שפוגע בך ומכאיב לך
תזכרי שעד לא מזמן היית הכי מאושרת בעולם
עם הנסיעה והכל
אז עכשיו כשרע ועצוב לך אל תראי רק
את החרא שקיים בחיים
כי תמיד את תאכלי חרא אבל גם תאכלי טוב ושמחה
אז תאמיני שיהיה טוב
תרימי את הראש ותלחמי
הכל יהיה טוב את תיראי
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
שולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל כמה אפשר לסבול ?
כמה אפשר להיות בן אדם טוב ?
נמאסס לי
כל הלילה לא נרדמתי רק בכיתי אבל קמתי יחסית בסדר עדיין כואב לי ועדיין אני פגועה אבל חייבים להמשיך למרות שזה כואב
מאמי לכל אחד יש תקופות כאלו -
אבל זה רק תקופות , משהו שיעבור ...
אל תהיי ריגשי מאמי , כי חבל שסתם תתרגשי מכל דבר קטן וזה ,
תלמדי להנות מהחיים וממה שיש לך ,
אני לא מכירה אותך אבל אני בטוחה שיש בך המון -
בדיוק כמו לכל אחד אחר באתר הזה 😛
בחיים אל תגידי שאת שונאת את עצמך
תאמיני בזה שאת שווה משהו , ואני בטוחה שאת שווה הרבה ...
יהיה בסדר ! את תיראי 😊
אין מה לעשות סובלים בחיים
ורק אח"כ מעריכים דברים
אולי נראה לך שאת סובלת
יותר מכולם אבל זה לא ככה
לא כולם מראים את הסבל והכאב שלהם
ככה שאם זה מנחם הרבה סובלים כמוך
חלק יותר ממך וחלק פחות ממך
את צריכה להיות חזקה ולעזור לעצמך
אחרת אף אחד לא יוכל לעזור לך
ואם לא תחשבי חיובי את לא תתקדמי לשום מקום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בנות
אני מרגישה יותר טוב הפר"ח שלי לקחה אותי לנאפיס הוציאה אותי מהדיכאון 😊 אבל עדיין כואב לי בפנים
קשה לי לאהוב את עצמי 😊
אבל אני יחסית בסדר יהיה טוב 😉
אניייייייייייייייי לאאאאאאאאאאאאא מאמינההההההההההההההההההה
שהם עבדו עלייי 😠 😠 😠 😠
יש להם מזל שהם ברחו אוווווווייייייייייי עם אני רואה אותם
אתם קולטים חצי ממה שרשמתי פה מי שגרם לי להיות בדיכאון פשוט שיקר עליי אנייייייייי לאאאאאאאאאא מאמינההההההההההההההההההההה 😠
😠 😢
אבל אתם יודעים כל מה שהיא אמרה לי אתמול ומסתבר שזה שקר לדעתי זה נכון אני סתם נדחפת ולא רצויה
אבל אל תדאגו מעכשיו אני אושרית אחרת 😠 😠