אוקי עד עכשיו...היו לי ציפיות..
ועדיין יש לא שאני אומרת שהן נעלמו...
אני עדיין מצפה, מחכה בקוצר רוח לראות אותו..
רק עוד יום וחצי...
ואני רואה אותו אחרי שלא ראיתי אותו חצי שנה אם לא יותר.
אבל היום דיברתי עם בת דודה שלו (חברה הכי טובה שלי)
וכן למרות כל הציפיות היא אמרה לי משהו שכן ידעתי שזה יכול לקרות.
אבל מאז שגיליתי שאני נוסעת איתם לא חשבתי על זה לרגע.
היא אמרה שאני אראה אותו רק לחמש דקות כי הוא תמיד נעלם עם החברים שלו.
והמקסימום שהוא יגיד זה היי מה נישמע?
ופאק....פתאם זה נקלט אצלי..שוואלה מה אני בכלל מפנטזת לעצמי.
אוחחח אני כ"כ רוצה לראות אותו...ואני לא מפחדת להיפגע, כי אני כבר דיי רגילה לזה ממנו.
הוא כ"כ לא צפוי. אבל בכל מקרה החשק הזה לראות אותו.
אני רק מפחדת שאני לא אראה אותו.
שהוא לא ידבר איתי...
:/ בלאט...
כל הציפיות והתקוות יתנפצו לי עוד מעט...
אבל עדיף שזה יקרה ככה אני אתן לעצמי לשחחר אותו..😊
ויק?
טוב שאת יודעת עכשיו שיהיה לכם יחד סך הכול 5 דקות!
עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר ,באמת!..
ואולי זה לטובה מתוקה..
אולי באמת זה טוב שאת רואה אותו רק ל5 דקות
כדי שכל הצפיות שלך,התקוות,האכזבות
יפסקו
כי הוא גורם לך להרגיש רע
ווזה לא טוב!
תחחיכי שאת יודעת עכשיו
מאשר באותו רגע שתיסעי אליו 😊
אני אוהבת אותך!...
חיבוקיייייי
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) ויק?
טוב שאת יודעת עכשיו שיהיה לכם יחד סך הכול 5 דקות!
עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר ,באמת!..
ואולי זה לטובה מתוקה..
אולי באמת זה טוב שאת רואה אותו רק ל5 דקות
כדי שכל הצפיות שלך,התקוות,האכזבות
יפסקו
כי הוא גורם לך להרגיש רע
ווזה לא טוב!
תחחיכי שאת יודעת עכשיו
מאשר באותו רגע שתיסעי אליו 😊
אני אוהבת אותך!...
חיבוקיייייי
כן תאכלס אני שמחה שווקא עכשיו הציפיות והתקוות התפוצצו
ואני יודעת למה לחכות..>.< אחרת הייתי מתאכזבת שמה והיה יכול להיות יותר קשה
לעעע...את מי זה מעניין...
כאילו אני באה בשבילו.. (חח כן בטח)
טוב על הזיין שלי...אני אבוא אראה איך זה הולך להיות אסיק מסקנות.
ואדע איפה אני עומדת😊(:
גמככה התרגלתי כבר בלעדיו...(כן בטח)
נו אז מקסימום אתרגל...זה לא לכל החיים. (אני מקווה)😊
קיצר אני עדיין אופטימית😊
ברור אופטימית!!
הוא מפסיד מדהימה כמוך!
מה לא ידעת?.. 😊
תהני שם!
וגם בלעדיו יהיה לך טוב יותר
בלי כל המחשבות האלה
שהורסות אותך!!
מוווואהה 3>
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) ברור אופטימית!!
הוא מפסיד מדהימה כמוך!
מה לא ידעת?.. 😊
תהני שם!
וגם בלעדיו יהיה לך טוב יותר
בלי כל המחשבות האלה
שהורסות אותך!!
מוווואהה 3>
ברור שהוא מפסיד מדהימה שכמותי..^^ חח סתם
וכן אני אהנה איתו ובלעדייו😊
ואולי אני אנסה אפילו לא לראות אותו בכלל...כדי לא להרגיש רע😊
תודה רגינוש😊
אל תיפגשו אם הוא גורם לך להרגיש רע..למה מי הוא בכלל?!
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) אל תיפגשו אם הוא גורם לך להרגיש רע..למה מי הוא בכלל?!
מישהו שהוא כל עולמי אולי? חח
אין מה לעשות נגד הרצון... 😉
יש מאמי ועוד איך יש! אם משהו לא עושה לך טוב אין לך סיבה לעשות אותו גם אם את מרגישה שאת רוצה..אם היו אומרים לך שלקפוץ מהגג זה סטלה רצינית היית קופצת רק כדי להרגיש אותה?..
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) יש מאמי ועוד איך יש! אם משהו לא עושה לך טוב אין לך סיבה לעשות אותו גם אם את מרגישה שאת רוצה..אם היו אומרים לך שלקפוץ מהגג זה סטלה רצינית היית קופצת רק כדי להרגיש אותה?..
חח איך אנשים אוהבים לדפוק תמשפט עם הגג..
איך זה מתקשר בכלל לראות מישהו?
אז מה שהוא גורם קצת רע..
יעני עדיף לראות אותו ולדעת שנפגעתי ולנסות לשכוח
מאשר לא לראות אותו לא לדעת כלום
ולהתחרט על זה שהייתה לי הזדמנות לראות אותו ולא ניצלתי...^^
וחוץ מזה אם יהיה לי קצת רע אני יודעת איפה ינחמו אותי נכון?! 😊
חחחחחח פה..אבל עדיין את מעדיפה לנצל את ההזדמנות ולהסתכן שאחר כך תיפגעי מאשר לדעת מראש שלא תיפגעי?..אני מעריכה אותך על העוז.
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) חחחחחח פה..אבל עדיין את מעדיפה לנצל את ההזדמנות ולהסתכן שאחר כך תיפגעי מאשר לדעת מראש שלא תיפגעי?..אני מעריכה אותך על העוז.
חח מי שימע מה זה להיפגע...
בכל מקרה אני אפגע מתישהו..
אז למה לא ללמוד להתגבר על זה? 😊
ניפגעתי כל כך הרבה פעמים.
וראיתי שלא מתתי מזה..
מה שבטוח בנאדם אפעם לא נשאר לבד..
גם אם הוא מאוד רוצה..
תמיד יהיה מי שינחם רק צריך לשים לב לזה.
כי לא כולם שמים לב לזה😊
אני שמחה שיש לך מחשבה אופטימית כזו..נדיר למצוא אנשים אופטימים היום
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) אני שמחה שיש לך מחשבה אופטימית כזו..נדיר למצוא אנשים אופטימים היום
חח אולי בגלל שאנשים לא מנסים את דרך האופטימיות...>.< 😊
QUOTE (ysataia-vika @ 24/07/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) אני שמחה שיש לך מחשבה אופטימית כזו..נדיר למצוא אנשים אופטימים היום
חח אולי בגלל שאנשים לא מנסים את דרך האופטימיות...>.< 😊
כנראה..
אני מסכימה עם רגינה מאמי
ומאושרת לדעת ולראות שאת
עם גישה כזאת חיובית
גאה בךךך ואוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*