פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש להיפגע? להתאכזב?...

להיפגע? להתאכזב?

✍️ ysataia-vika 📅 24/07/2007 23:07 👁️ 264 צפיות 💬 20 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אוקי עד עכשיו...היו לי ציפיות..
ועדיין יש לא שאני אומרת שהן נעלמו...
אני עדיין מצפה, מחכה בקוצר רוח לראות אותו..
רק עוד יום וחצי...
ואני רואה אותו אחרי שלא ראיתי אותו חצי שנה אם לא יותר.
אבל היום דיברתי עם בת דודה שלו (חברה הכי טובה שלי)
וכן למרות כל הציפיות היא אמרה לי משהו שכן ידעתי שזה יכול לקרות.
אבל מאז שגיליתי שאני נוסעת איתם לא חשבתי על זה לרגע.
היא אמרה שאני אראה אותו רק לחמש דקות כי הוא תמיד נעלם עם החברים שלו.
והמקסימום שהוא יגיד זה היי מה נישמע?
ופאק....פתאם זה נקלט אצלי..שוואלה מה אני בכלל מפנטזת לעצמי.
אוחחח אני כ"כ רוצה לראות אותו...ואני לא מפחדת להיפגע, כי אני כבר דיי רגילה לזה ממנו.
הוא כ"כ לא צפוי. אבל בכל מקרה החשק הזה לראות אותו.
אני רק מפחדת שאני לא אראה אותו.
שהוא לא ידבר איתי...
:/ בלאט...
כל הציפיות והתקוות יתנפצו לי עוד מעט...
אבל עדיף שזה יקרה ככה אני אתן לעצמי לשחחר אותו..😊
ויק?
טוב שאת יודעת עכשיו שיהיה לכם יחד סך הכול 5 דקות!
עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר ,באמת!..
ואולי זה לטובה מתוקה..
אולי באמת זה טוב שאת רואה אותו רק ל5 דקות
כדי שכל הצפיות שלך,התקוות,האכזבות
יפסקו
כי הוא גורם לך להרגיש רע
ווזה לא טוב!

תחחיכי שאת יודעת עכשיו
מאשר באותו רגע שתיסעי אליו 😊

אני אוהבת אותך!...
חיבוקיייייי
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) ויק?
טוב שאת יודעת עכשיו שיהיה לכם יחד סך הכול 5 דקות!
עדיף עכשיו מאשר מאוחר יותר ,באמת!..
ואולי זה לטובה מתוקה..
אולי באמת זה טוב שאת רואה אותו רק ל5 דקות
כדי שכל הצפיות שלך,התקוות,האכזבות
יפסקו
כי הוא גורם לך להרגיש רע
ווזה לא טוב!

תחחיכי שאת יודעת עכשיו
מאשר באותו רגע שתיסעי אליו 😊

אני אוהבת אותך!...
חיבוקיייייי
כן תאכלס אני שמחה שווקא עכשיו הציפיות והתקוות התפוצצו
ואני יודעת למה לחכות..>.< אחרת הייתי מתאכזבת שמה והיה יכול להיות יותר קשה
לעעע...את מי זה מעניין...
כאילו אני באה בשבילו.. (חח כן בטח)
טוב על הזיין שלי...אני אבוא אראה איך זה הולך להיות אסיק מסקנות.
ואדע איפה אני עומדת😊(:
גמככה התרגלתי כבר בלעדיו...(כן בטח)
נו אז מקסימום אתרגל...זה לא לכל החיים. (אני מקווה)😊
קיצר אני עדיין אופטימית😊
ברור אופטימית!!
הוא מפסיד מדהימה כמוך!
מה לא ידעת?.. 😊

תהני שם!
וגם בלעדיו יהיה לך טוב יותר
בלי כל המחשבות האלה
שהורסות אותך!!



מוווואהה 3>
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) ברור אופטימית!!
הוא מפסיד מדהימה כמוך!
מה לא ידעת?.. 😊

תהני  שם!
וגם  בלעדיו יהיה לך  טוב יותר
בלי  כל  המחשבות  האלה
שהורסות  אותך!!



מוווואהה 3>
ברור שהוא מפסיד מדהימה שכמותי..^^ חח סתם
וכן אני אהנה איתו ובלעדייו😊
ואולי אני אנסה אפילו לא לראות אותו בכלל...כדי לא להרגיש רע😊
תודה רגינוש😊
אל תיפגשו אם הוא גורם לך להרגיש רע..למה מי הוא בכלל?!
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) אל תיפגשו אם הוא גורם לך להרגיש רע..למה מי הוא בכלל?!
מישהו שהוא כל עולמי אולי? חח
אין מה לעשות נגד הרצון... 😉
יש מאמי ועוד איך יש! אם משהו לא עושה לך טוב אין לך סיבה לעשות אותו גם אם את מרגישה שאת רוצה..אם היו אומרים לך שלקפוץ מהגג זה סטלה רצינית היית קופצת רק כדי להרגיש אותה?..
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) יש מאמי ועוד איך יש! אם משהו לא עושה לך טוב אין לך סיבה לעשות אותו גם אם את מרגישה שאת רוצה..אם היו אומרים לך שלקפוץ מהגג זה סטלה רצינית היית קופצת רק כדי להרגיש אותה?..
חח איך אנשים אוהבים לדפוק תמשפט עם הגג..
איך זה מתקשר בכלל לראות מישהו?
אז מה שהוא גורם קצת רע..
יעני עדיף לראות אותו ולדעת שנפגעתי ולנסות לשכוח
מאשר לא לראות אותו לא לדעת כלום
ולהתחרט על זה שהייתה לי הזדמנות לראות אותו ולא ניצלתי...^^
וחוץ מזה אם יהיה לי קצת רע אני יודעת איפה ינחמו אותי נכון?! 😊
חחחחחח פה..אבל עדיין את מעדיפה לנצל את ההזדמנות ולהסתכן שאחר כך תיפגעי מאשר לדעת מראש שלא תיפגעי?..אני מעריכה אותך על העוז.
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) חחחחחח פה..אבל עדיין את מעדיפה לנצל את ההזדמנות ולהסתכן שאחר כך תיפגעי מאשר לדעת מראש שלא תיפגעי?..אני מעריכה אותך על העוז.
חח מי שימע מה זה להיפגע...
בכל מקרה אני אפגע מתישהו..
אז למה לא ללמוד להתגבר על זה? 😊
ניפגעתי כל כך הרבה פעמים.
וראיתי שלא מתתי מזה..
מה שבטוח בנאדם אפעם לא נשאר לבד..
גם אם הוא מאוד רוצה..
תמיד יהיה מי שינחם רק צריך לשים לב לזה.
כי לא כולם שמים לב לזה😊
אני שמחה שיש לך מחשבה אופטימית כזו..נדיר למצוא אנשים אופטימים היום
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) אני שמחה שיש לך מחשבה אופטימית כזו..נדיר למצוא אנשים אופטימים היום
חח אולי בגלל שאנשים לא מנסים את דרך האופטימיות...>.< 😊
QUOTE (ysataia-vika @ 24/07/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) אני שמחה שיש לך מחשבה אופטימית כזו..נדיר למצוא אנשים אופטימים היום
חח אולי בגלל שאנשים לא מנסים את דרך האופטימיות...>.< 😊
כנראה..
אני מסכימה עם רגינה מאמי
ומאושרת לדעת ולראות שאת
עם גישה כזאת חיובית
גאה בךךך ואוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך