לא יכולה יותר 😢
נימאס לי מהכל ..
הכל קורה
הכל נהרסססססססססססס הכלל
בר?
להעלם? לברוח? זה לא פתרון!
וכבר אמרתי לך הכול,הכול באייסי,
תזכרי שאני אוהבת אותך!
וחבל,חבל שאת מוותרת
למרות שאת לא רואה את האור בקצה המנהרה
כי הוא קיים,
רק צריך למצוא אותו,וללכת בדרך מסוימת!..
אוהבת אותך
ושולחת לך חיבוק!
אני לא יכולה להתמודד עם זה ..
אני מנסה אבל אני ניכשלת
ונימאס לייייייי
נימאס לי שכל מה שהיה טוב הופך להיות רע
נימאס לי לריב עם חברות שלי
נימאס לי מזה כברררררר😢
דיי אני לא יכולה יותר ..
כל מה שהיה חוזר..
והפעם זה לא יעלם אני אומרת לך. לא י-ע-ל-םם
רוצה לדבר איתי?
רק אם בא לך...
303330602
מאמי הכי קל כשעצובים זה להרגיש שכל העולם נגדך ושלא טוב לך..את בתקופה קשה לפי מה שהבנתי מההודעות שלך..תרימי את הראש תסבלי עוד קצת ותדעי שהתקופה הזאת תעבור ושהכל יהיה בסדר ויחזור לקדמותו..
QUOTE מאמי הכי קל כשעצובים זה להרגיש שכל העולם נגדך ושלא טוב לך..את בתקופה קשה לפי מה שהבנתי מההודעות שלך..תרימי את הראש תסבלי עוד קצת ותדעי שהתקופה הזאת תעבור ושהכל יהיה בסדר ויחזור לקדמותו..
איתה..
פה בשבילך בכל מקרה אם תצטרכי
ברו'ש מאמי שלי אני יודעת
שלא קל לך ומאוד קשה לך
אבל שוב אסור לך להישבר
את צריכה להיות חזקה כי
את תעברי את זה והכל יסתדר
רק תאמיני שיהיה טוב
בכל השאר אני מצטרפת לתגובות מעליי
תדעי שתמיד אני פה בשבילך
אוהבת אותך וחושבת עלייך המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני אוהבת אותך
ואיתך בכל מצב!
QUOTE (hofit189 @ 25/07/2007) אני אוהבת אותך
ואיתך בכל מצב!
😢
QUOTE (נאפי @ 25/07/2007) ברו'ש מאמי שלי אני יודעת
שלא קל לך ומאוד קשה לך
אבל שוב אסור לך להישבר
את צריכה להיות חזקה כי
את תעברי את זה והכל יסתדר
רק תאמיני שיהיה טוב
בכל השאר אני מצטרפת לתגובות מעליי
תדעי שתמיד אני פה בשבילך
אוהבת אותך וחושבת עלייך המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לאב אותך המון