גאד 😯
עכשיו קראתי הודעות יוצאות ששלחתי למישו באתר פה לפני שנתיים בול,
ופשוט הייתי כ"כ תמימה!!
אתם פשוט לא מביניייםםם!!
איזה טלנובלות עברתי.. חח
פשוט תמימות מתוקה..
-הייתי חייבת לשתף..-
חחחחחחחחחחחחח כן גמני פעם קראתי את ההודעות שלי
מפעם נקרעתי מצחוק כאילו WTF?! 😯
לפי ההודעות ניתן לראות בשינוי שאדם עבר ...[=
אה, ועוד דבר, אני רשומה פה מ-2005 ולא ידעתי.. חח
הייתי רשומה אבל לא פעילה.
יאא איך רואים את זה? גמני רוצה!
חן תלחצי על הכינוי שלך ותעשי הצג את כל ההודעות של משתמש זה
חחחחחחחח לא נורמלית
את תמימה וחכמה
לוב יו ברושית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה פאדיחות מעצמי להסתכל על זה.
כריס- סתומההה.. חח 😁
QUOTE חן תלחצי על הכינוי שלך ותעשי הצג את כל ההודעות של משתמש זה
תודה מאמוש הצלחתי 😊
חיחיחי איזה נוסטלגי זה לראות את זה 😂