שיר מדהים!
הכל בסדר איתך מאמי??
ליפזי!?
לא יודעת מה קרה,אבל מתוקה
אני שולחת לך חיבוק גדול!!!..(=
תזכרי שאני אוהבת אותך מלא מלא מלא 3>
גם בי השיר הזה כ"כ נוגע
שאפילו לפעמיים יורד דמעות
תקופות תקופות שיעבור בע"ה
תהיי חזקה מתוווקה!!!
חיייייוך!!! 😁
אוהבת
מיכלו'ש
3>
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
שיר מדהים אבל אל תהיי עצובה
שולחת לך חיבוק ענקי
ותמיד פה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה שאת לא עצובייי
קבלי חובוק ונשיקההה
כי אני אוהבת אותךךך
שיר יפה😊😊
שמחה לשמוע שאת לא עצובה😊
לפחות לא רק אני מתחילה לבכות משירים =]
שיר מדהים
ליפי דברי איתי עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לאב יו
QUOTE (מאוכזבת @ 25/07/2007) שיר יפה..
😁 😁 חחח כן שיר מממש יפה 😁 😁