אני לא עצובה,
ואני לא מצוברחת
אבל נמאס לי..:\
נמאס לי שאף אחד לא מעריך את מה שאני עושה 😢
ועוד אחרי שאני משקיעה,עושה הכול מהלב!
עוד לא מרוצים..:|
פשוט נמאס לי מזה!
עדיף כבר לא לעשות כלום בשביל אף-אחד
סך הכול אני רוצה לעשות משו טוב
וגם מזה לא מרוצים...למה?.... 😨
...
יפה שלי
אני כל כך מבינה אותך
גם לי זה קורה הרבה
ייהיה טוב
ויבוא יום
והם ידעו איך להעריך את כל מה שעושים..
אוהבת המוןןןן
מואהה
אל תתאישי מכאלה דברים בקלות
יש הרבה אנשים שלא יודעים לעריך
שעושים דברים בשבילם
אל תקחי את זה אישי!!!
ובטח שלא להיות מצוברחת בגלל זה
למרות שאני מבינה אותך!
אבל אין כ"כ מה לעשות
זה החייים ונלמד לשרד
נכוווון יפה שלי?????!
אוווהבת אותך המונים!!
מואההה ענקית+חיבוק פיל 😛
מיכלו'ש
3>
טוניטה
בעזרת השם שיבוא היום
והם ידעו באמת להעריך את מה שאני עושה..
רק נראה לי זה יהיה מאוחר מיידי ..:|
אוהבת אותךך
ליאורי
אני יודעת שאת מעריכה אותי,
גמני מעריכה אותך מאוד מאוד!
אוהבת אותך נסיכה שלי!!
מיכלי
אני לא מתייאשת
אבל זה כבר נמאס,באמת!..:\
כמה שאני רוצה שיהיה טוב,אני עושה הכול
אבל לא תמיד מפסיקה לעשות הכול
והם תמיד שמים לב לדברים שאני לא עשיתי..:|
ודווקא מה שרציתי שכן ישימו לב
פשוט לא..:\
וכן נשרוד!
אוהבת אותך
רגינו'ש אני בטוחה שהם
מעריכים אולי לא תמיד
הם מראים אבל הם אוהבים אותך
ולא שוכחים את כל הטוב
גם אם לפעמים זה נראה ככה
תדברי איתם חיים שלי
ואל תתבאסי בגלל זה
ואני גם לא רוצה שתהיי עצובה
הכל יסתדר הם יבינו את זה
אחרי שתדברי איתם ותסבירי להם הכל
שולחת לך חיבוק ענקי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי?
אוהבת אותך כל-כך!
תודה..3>
אולי אנשים מעריכים ואת לא שמה לב
אולי קשה להם להראות
אבל אני בטוחה שהם יודעים מה את שווה
QUOTE (chen-daskal @ 24/07/2007) אולי אנשים מעריכים ואת לא שמה לב
אולי קשה להם להראות
אבל אני בטוחה שהם יודעים מה את שווה
כן כנראה 😊
אוהבת אותך מותק 3>