^ אתמול עישנתי נרגילה , ואני לא יודעת אם מותר או לא ?!
אסור , כי הסיגריה והנרגילה והאלכוהול זה בעצם הנאה,
וצום נועד לעינוי.
שצמים
אסור לעשות דברים שגורים לך
להנות!!
חחח ניראה לי שכבר הבנת
אז לא נחפור 😁
אבל האמת שהיום כבר כל אחד
הולך לפי מה שטוב לו!
נו, ומה עם להיות במחשב?
זה לא להנות?..
את צודקת מאמי
וכמו שכבר אמרתי
היום כל אחד עושה מה שטוב לו!
העיקר שהוא יודע שהוא לא שותה ולא אוכל
כל אחד והאמונה שלו!!
אסור מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (love_doctor @ 24/07/2007) אסור , כי הסיגריה והנרגילה והאלכוהול זה בעצם הנאה,
וצום נועד לעינוי.
😊