שוב הכאב
שיעבור כבר ויסתדר \:
-בעזרת השם יהיה טוב-
יהיה טוב שרק תאמיני בו :]
אוהבת אותך
לא ליפול!
הטוב יגיע ...
תמיד איתך מואה :] [:
קררן שלייי סתכליייייי..
הכאב חזר את עצובה אבל זה יעבור מהר מאוד.
אני חושבת שזה רק מצבי רוח אבל כמו שאומרים זה עובר והכול יפוג.
הרי זאת תקופה לאא תאמיני יהיה טוב אז יהיה טוב.
ואני יודעת שאת מאמינה ואני שמחה על כך.
הסתבכתי עם עצמי 😯 ^(חחח לא משנה)
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😛
תמיד פה בשבילך גם בשביל הצחוקים 😛
קרן?!..
יש רגעים בחיים
שאת לא מבינה
מהיכן הם באים.
את חייה בספק אם זה טוב או רע
ואפילו מרגישה
שאת חלשה נורא
תאמיני כי יש לך את הכח לשנות
ומכל משבר בחיים תלמדי רק לעלות
אוהבת אותך יפתיייי 3>
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) קרן?!..
יש רגעים בחיים
שאת לא מבינה
מהיכן הם באים.
את חייה בספק אם זה טוב או רע
ואפילו מרגישה
שאת חלשה נורא
תאמיני כי יש לך את הכח לשנות
ומכל משבר בחיים תלמדי רק לעלות
אוהבת אותך יפתיייי 3>
אם את צריכה משהו
אני תמיד פה
נשמה שלי
מה שיקרה או לא יקרה
הכול הוא לטובה
כל דבר הם משמיים
בכל מצב ביתי האבודה חח
אם את רוצה אני כאן בשבילך תמיד!
אוהבת אותךךךך
מאמי אל תתייאשי הכל יהיה
טוב את תיראי
המכשולים והקשיים זה מה שמלמד
אותנו על החיים הכל יהיה טוב
רק תאמיני תרימי את הראש ותלחמי
אוהבת אותך ושולחת לך חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*