יאוווווו יאללה אני מחכה למחר כברררררר..
יגמר תשעה באב ללכת לקנות בגדים :]:]
ולעשות עוד כמה סידורים עם מאמה ופאפי...
אה ועוד משהו..
אוחתי קיבלה כזה יום כיף לה והיא יכולה להביא חברה להתאפר וטיפול כזה
היא הציעה לאמא והיא לא רוצה היא נתנה לי נילך?!
כאילו מה אני יעשה עם הניסיון איפור הזה יהיה איתו סתם כל היום
אין אירוע או משהו מיוחד מחר אז אני סתם יסתובב עם האיפור חחח נילך?!
מקווה שמחר ירגיש טוב אחרי רופא .. 😢
בטטטח תללכי תעשו יום כיף מה אכפת לך זה לא שיש לך משהו יותר טוב לעשות לא?(;
יא מאמי תהני מחר הזמן עובר מהר חחח.
איזה כיף לך אבל איך שאת רוצה,
אם ללכת או ללככתת 😂
תרגישי טוב,יהיה טוב.
אוהבת אותך מלא 😁
נופרי כן מה אכפת לי חינם יאללה חחחחח... אוהבת😊
ליפזי תוד יפה שלי ויאללה שיגיע הלילה לישון ולקום יום חדש
לאביוווו
חופיתתתתתתת?
קודם תרגישי טוב מאמי שלי!!!
תלכי לרופא לבדוק את עצמך! זה הכי חשוב!!
וברור שתלכי
תהני קצת
מה קרה?..
להיות יפה עם איפור,מה רע?.. 😁
למרות שאת תמיד יפה ! 😊
אוהבת אותך בובי
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) חופיתתתתתתת?
קודם תרגישי טוב מאמי שלי!!!
תלכי לרופא לבדוק את עצמך! זה הכי חשוב!!
וברור שתלכי
תהני קצת
מה קרה?..
להיות יפה עם איפור,מה רע?.. 😁
למרות שאת תמיד יפה ! 😊
אוהבת אותך בובי
חחח מקסימה אחת העלת לי 😁
אוהבת אותך
כן כנראה אני ילך..
יהיה שמח חעחעח
לאביו :]
QUOTE (NoFOosH @ 24/07/2007) בטטטח תללכי תעשו יום כיף מה אכפת לך זה לא שיש לך משהו יותר טוב לעשות לא?(;
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפההה שליייייייייייייייייי 😊
קודם כל אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב..
דבריי איתייי כפרה עלייךךךךךך..הכלל הסתדרררררררררררררררררררררר 😊😊
תלכי מאמי תנקי את הראש ותהני
QUOTE (רגייי @ 24/07/2007) חופיתתתתתתת?
קודם תרגישי טוב מאמי שלי!!!
תלכי לרופא לבדוק את עצמך! זה הכי חשוב!!
וברור שתלכי
תהני קצת
מה קרה?..
להיות יפה עם איפור,מה רע?.. 😁
למרות שאת תמיד יפה ! 😊
אוהבת אותך בובי
אוהבת אותך מלאא
תהני😊
חחחחח לכי תפנקי את עצמך..תהני😊
ותרגישי טוב
תודה בבנננות שליייייי .😊😊😊😊
טניה דברי איתי חים שלי