מתוקים שלי,
כמה התגעגעתי אלייכם..!!!
היום בחמש לפנות בוקר חזרתי מטוריקה 😊
היה כל כך כיף..!!! זה היה אחד הטיולים הכי כיפים..!!!!! 😊 😊
חזרתי שזופה 20 קילו אקסטרה ועם הרבה זכרונות מדהימים!
המלון היה פשוט מדהים..!! עמד לכל הציפיות שלי.
הבריכה, הפעילויות, הנוף, האוכל 😁 , הספא, והחברה הכל היה כל כך מושלם..!!
לא יכולתי לבקש למשהו יותר טוב מזה.
למרות שאני חייבת לציין שהדבר שעצבן אותי זה השחצנות של כל המלצרים הטורקים.. 😠
(תיזהרו מהם..חח)
אז יאללה חמודים, חפרתי לכם מספיק..אני זזה להתקלח ולפרוק את המזוודה.. 😊
אוהבת אותכם המון..
מואההההה
איזה כיף שחזרת😊
דווקא חשבתי כמה פעמים איפה את..
ושכחתי שטסתת!!
וואי, יש תמונות?
תספרי הרבה חוויות, טוב?!
איזה כיף לי שחזרתתתתתתתתתת😊
איזה כיףףף לך חעחע בא לי גם...
ברוכה השבה : ]
איזה יופי שחזרת
שמחה שנהנת
ושהכל עמד בציפיות שלךךך
התגעגעתי מלאאא
ספרי חויות
ותמונותתת
מואההה
חחיים שלי שמחההההההההה שחזרת ושנהנת אוהבת אותך
מחכה לתמונוווווות ועוד חוויות :]
יאאאאאאא ברוכה השבהההההה
התגעגעתי אלייך מאמי שלי
אני הכי מאושרת בעולם שנהנת
מגיע לך את כל הטוב שיש
קבלי חיבוק ענקי מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואי ואי
איזה כייף לך~ 😊
שמחה שנהנת מאמי!
😊
יאאא גם אני רוצה \:
שמחה שנהנהת מאמי (:
3>
יא ליאורהה מאמי שלי?
אני מזה שמחה שנההננת.
וכן התגעגתיי😛:G
אוהבת3>
ליאורה מדהימה שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני כ"כ שמחה לשמוע שנהנת!
גרמת לי לחיוך!!!!
חולעליייך
מוווייתתק
אווהההבת המון
מיכלו'ש
3>
מאמיייי שמחה שנהנת..!! =]
יש תמונות משהו? חחח.. תעלי =]
התגעגעתיייייי 3333>
למה כולם טסים בזמן האחרון לטורקיה? חח סתם
הכי חשוב שנהנת
התגעגעתי מלא לאב יו
יפה שליייייי
געעתיי..
אוההבת אותך
ברוכה השבההההה
יאאאאאא נסיכה איך התגעגעתי אלייך
איזה כיך שנהנת ועוד יותר כיף שחזרררת!!
מתה עלייך יפה שלי באמת היית חסרה פה!!3>