אאאאאאני צמה..
מקווה שיילך בקלות ,
נתיים הכל טוב..
חוץ מכאב ראש ורעב שאפשר להיסתדר איתו . .
מי שצם שיהיה לו בהצלחהה. . .
לא צמה..הוריי צמים..
למי שכן שיהה צום קל
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) לא צמה...
למי שכן שיהה צום קל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני גם רעבה וגם צמאה😢
יחחחח יאללה פחות מארבע וחצי שעות קטן עלינו😊😉
המשך צום טוב לכולם😊
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 24/07/2007) אני צמה..
צום קל לכולם
😉
אני היחדיה שצמה בבית
ואבא שלי כל הזמן מעצבן אותי
"אכלתי עכשיו תפוח..היה טעים!!"
איזה מעצבן זה
אבל הוא לא מצליח לגרות אותי
אני לא כל כך רעבה
אבל אני מתה לשתות
עוד מעט זה נגמר😊
אני רעעעעבה, מאוד מאודד..
יאללה עוד שעתיים וחצי 😊
וואו יפה לא ידעתי שיש הרבה שצמים..כל הכבוד בננות :]
אני גם צמה..ועוד הייתי היום בעבודה בעעע אבל יצאתי מוקדם יותר..
אגב מתי יוצא הצום? 20:15 ?