מי צם? איך עובר עלייכם הצום עד עכשיו?!
אאני,
ועובר בסדר.. חח שורדים..
וצום קל =]
אני צמה, קמתי ב12, וביינתים לא ממש הציק לי.
עכשיו לא יודעת למה,
התחלתי לחשוב על שוקולד😢
אז זה מעיק.
אבל לא נורא.
חוץ מזה- הכל סבבה.
ואחרי שאני ימרח פה קצת זמן,
יש לי 3 ספרים ומיטה😊
הלוואי שאני לא אתחרפן.....
בדר"כ כמה שעות לפני סוף הצום אני משתגעת.
עובר בסדר
אני לא כל כך רעבההה
קצת צמאהה
נשאר עוד 6 שעות
חחח
המשך צום קל לכולםם
אני צמה ..
אני מקווה שיעבור
עוד 5 וחצי שעוווות (:
צום קל לכולם
שיהיה לכם צום קלל😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 24/07/2007) שיהיה לכם צום קלל😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁
חחחחחחח תודה😊
אני חלמתי על אוכל ושתיה ולא הייתי בטוחה אם זה היה באמת או בחלום חחחחחחחחח
אבל זה היה חלום
אני צמה ..
הלכתי לישון ב7 בבוקר קמתי ב5 וחצי בערב
עבר קל ..
נשאר עוד 3 שעות ..
מתה לצחצח שיניים \:
צום קל לכולם
הצום לא נגמר ב7?
לא..
8 וחצי
הוא התחיל ב7 וחצי