אתמול אני וחשבר שלי היינו שנה וחצי יחד..😊
איך הזמן עובר מהר חח..
היה כיף באתי אליו..אתם יכולים לראות במתנות מה הבאנו אחד לשני..
ועשינו קצת ביביסיטר לאח שלו.. היהמ זה צחוקים חח
ראינו איתו דורה..😊
מזה מצחיק היה..
בוץ הזה אוטיסט חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עלק "בוץ הזה אוטיסט"
מזללל טוב מאמי איזה יופפי(:
שתזכו להון המון שנים יפות כמו כאלה של אושר ועושר!!
חחחחח
מזל טוב מאמי!!
שמחה שנהנתתת
עחעחעח דורה מלכככה@!
מזל טוב קוקי ( :
חחח
מזל טוב מאמי שלי:]
אתם יום לפנינו :]
יאאא חופיתי היום אתם שנה וחציי???
ולמאמי פור אבר..המון מזל טוב אתם נשמעים אחלה של זוג
יאאא מזל טובב מאמיי
שיהיה המון בהצלחה שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא מאמי מזל טוב.
שמחה בשבילך(:
נו מה אני אעש שהוא כזה..חח
דורה באמת מלכה..😊
מזה צחקנו..
תודה לכולן!!!!
מזל טוב לך חופיתי שלי..😊