חחחחחחחחחחחחחחחחחחעעעעעעעעעעעעעעעע!!!
יש לי יום הולדת היום ((((((((:
(ב9 באב אומנם, אבל חפיף)
טוב אני צריכה להוציא את כל ההתלהבות שלי איפושו D:
היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום היום הולדת....
הרבה הרבה מזל טוב!
יום מולדת שמיח ביותר!...
שתזכי לאושר ועושר
הרבה שמחה
הצלחה בחיים
אהבה מכל אחד ואחת
שאלוהים ידריך אותך לאורך כל הדרך!!!...
עד 120!!
מזל טוב מתוקההההההההההההההההה
מזלללל טוב!!
המווןן בריאות אושר ועושר
תמיד תחייכי
תיהי מאושרת
הצלחה הצלחה ו.. הצלחה חח
והכיי חשוב תמידדדד תיהי שמחההה 😊
המון המון מזל טוב!!
פעם לחברה של אחותי יצא היומולדת
ביום כיפור
איזה מבאס:|
יום הולדת שמיייחחח!!! =]]] אושר!! עושר בריאות וכמובן מללאא מלללא אהבה!!! =]]]
תפתחי את הלינק.. משהו מתוק בשבילך!!... =]]] 😁
http://img241.imageshack.us/img241/6269/ha...yirfinalsm3.gif
הפורום על הגגל עם הימי הולדת .. 😁
מזזזל טוב מתוווקה!
עד 120 - שכל משאלות ליבך יתגשמו
ותנצלי את היום שלך למרות שזה תשעה באב(:
מאמוש מזל טוב יום הולדת שמח עד 120 😊
חחחחח גם לאמא שלי יש בתשעה באבב..
ומזל טוב מאמממי 😊 😊
עד 120 !!#
מאמי מזל טוב..תשתפי אחר כך איך חגגת והכל עד מאה ועשרים שיהיה בריאות ואושרר..
יאאאאאא מזל טוב מאמיי מלא חוגגים היום
את אלעד וגלעד😊
שיהיה לך את היומולדת הכי שמח בעולם
ועד מאה ועשרים אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חעחעחעחע
איזה מגניב כמה ימי הולדת 😁
מתוקה המון המון מזל טוב
הרבה הצלחה אושר ובריאות!!
ושתדעי רק שמחה בחייייים!
מיכלו'ש
3>