עבר כבר חודש מהחופש?!
זה ט ס ס ס ס
פשוט טס!!!!!
ותכלס לא הפסקתי עדיין לעשות שום דבר משמעותי....
ואי בדיוק דיברתי על זה עם חברה!
זה פשוט
עףףףףףףף!!
מה נסגר עם הזמן!?.
למה כל-כך מהר!
ועדין יש חודש להספיק כמה דברים 😊
אוהבתתת 3>
אבל מצד שני אחר כך אני חוזרת לשנה אחרונה😢
ולא בא לייייייייי
QUOTE (מאוכזבת @ 24/07/2007) ביאסתם אותי..
חחח
זאת המטרה😛
וואייי כבר עבר חודש באמתת 😯
יותר נכון חודשיים בשבילי 😛
העיקר הספקתי קצת.. =]
כןןן
זה מבאס
לא הספקתי לעשות כמעט כלוםם
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 24/07/2007) אבל מצד שני אחר כך אני חוזרת לשנה אחרונה😢
ולא בא לייייייייי
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זהו!
בדיוק גם אתמול דיברתי עם חברות שלי..וזה מזה מבאס..
הכל עובר מהר , אנחנו מזדקנות😢
לי כבר אין חופש יותר ... =\ אימלה אני מרגישה זקנה
חחח..חבורת פיס גיל הזהב אנחנו
חחחחחחחחחחח^^
איזה זקנות אנחנו😢
חעחעחעחע
מה נגיד עוד עשור?