חחזרתי היום מהעבודה ב 5 ,
גמווור מעייפפות!
הללכתי לישון...עד עכשיו - 4:00 בבוקר ,
ועכשיו אני לא נרדם, וכולם ישנים!
מ ש ע מ ם לללליי ! 😮 😕 😊
מה עושים?! 😁
בעעע, ביי .
אניייייייייי ערר!#$
תושיע אותי מייסווררי!!!! חחח
מ ש ע מ ם ללי בטיררוף!!!
חשבתי אני בחרא הזה לבדדד XD
גם אני ערה...אני לא נרדמת.....
באמת משעמם ....
QUOTE (shani_bachar @ 23/07/2007) גם לי משעמם
😊
חח אממ תראה סרט או משו מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואייי כל כך הרבה זמן לא הייתי ערה עד 4 לפנות בוקר
מרגישה איזה זקנה שכל יום הולכת לישון ב 11 חחחחחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחח מקווה שנרדמתם בסווווף 😁
חחח אני לא ישנתי,
ער עד עכשיו....
אבל עכשיו אני אלך לישון קצת, 😊
שבערב יהיה כח לצאת ;] ...
יאללה יום טוב אנשים!
אוהב אתתכם. 😁
😮 עדיין ער
יאללה לישון צהרים
שלא יתהפך לך כל היום חח