
החיוך הוא התרופה הכי טובה בעולם-
אין לו תופעות לוואי, אין כמות קבועה, אין זמנים ללקיחה,
והכי חשוב-התוצאות-אין טובות מהן!
אנשים תמיד חושבים שצריך לחייך רק שזוכים בכסף,
או מצליחים במבחן או כשמישהו מתחתן אבל אני חושבת שהחיוך לא נועד רק בשביל
ארועים משמחים,אלא בדיוק להיפך.
אנו צריכים לחייך דווקא גם כשאנו עצובים או לא הכי מאושרים,
כי החיוך הוא השער הראשון שעלינו לעבור בדרך אל האושר,
וכל מה שעלינו לעשות זה לפתוח את השער וקדימה לצעוד.
אני חושבת שהחיוך הוא התרופה הכי טובה בעולם-
ברגע שאנו לוקחים אותה בקביעות,
אז לא רק שהמחלה נעלמת
היא גם לעולם לא תחזור!!
יש חיוך... 😁
יש חיוך שמח, יש חיוך עצוב,
יש חיוך שנוא, יש חיוך אהוב,
יש חיוך מיוחד, יש חיוך מוזר,
יש חיוך מוכר, יש חיוך של זר.
יש חיוך ממריא, יש חיוך נוחת,
יש חיוך שיקרי, יש חיוך אמת,
יש חיוך של אושר, יש חיוך של זעם,
יש חיוך עכשווי, יש חיוך של פעם.
יש חיוך פורח, יש חיוך נובל,
יש חיוך עונה, יש חיוך שואל,
יש חיוך אכפתי, יש חיוך אדיש,
יש חיוך קריר, יש חיוך רגיש.
יש חיוך חימום, יש חיוך קירור,
יש חיוך תוהה, יש חיוך ברור,
יש חיוך טועה, יש חיוך צודק,
יש חיוך מלא, ויש חיוך של ריק.
ממני אליכם באהבה :

אל תפסיקו לחייך מישהו עלול להתאהב בחיוך שלכם... 😛





