אנחנו לא נהיה ביום האהבה ביחד \:
נהיה במרחק של 8-9 שעות נסיעה 😢
גם אנחנו ............
=/
לא שזה יזיז לו
QUOTE (ילדהמשומשו @ 23/07/2007) גם אנחנו ............
=/
לא שזה יזיז לו
😢
למממממה?!
ואל תקחי את זה קשה יום האהבה זה לא כזה קריטי.
גם אני היה לי חבר שכל יום אהבה קרה משהו ולא נפגשנו בסוף ... חפיף.
אווווהבת אותך יפה שלי3>עזבי אותו אני אבוא להיות איתך 😛
יאללללה נופריי בואי אני ואת 😛
חחחחחחחחחחח
הכל לטובה!
לא מרשה לך להיות מבואסת
חייייייייייייוך מייייייייד!!!!!
מזל שיש טלפווונים ..
לא נורא נחגוג אחרי שהוא יחזור מאילת ואני מהצימרים
חיוכיי 😁
רואהההה
כבר יש פתרון ((=
הכי חשוב לא לשכוח לחייך!!!
מאמי אל תתבאסי כל יום
הוא יום אהבה
ואתם ביחד?
אוהבת אותך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מבינה אותך
אבל תחגגו אחרי זה 😛