נירווווש שללללללללי 😢
לי אכפפפפפת הכי בעוווווולם !!
אני לא אוהבת לראות אותך ככה
איפה החיוך המדהים שלך ?
אני רוצה שיהיה לך רק טוב
שתהיה הכי מאושר בעולם
שולחת לך מלא חיבוקים ונשיקות
אוהבת אותך הכי שיש
ברור שיש אנשים שאכפת להם ממךך אל תדבר ככה.
למשל הפורום הזה אכפת ממךך.
המשפחה שלך.
אולי זה תקופה לא טובה שככה אתה חושב אבל זה יעבור
ואז תבין שזה לא נכון בכלל, שיש הרבה אנשים שאכפת להם ממךך.
אל תהיה עצוב. 😢
אני מקווהה שהכול יסתדר אתה תראה..
אני מבטיחה לך יהיה טוב באמת.
מה שלא תרצה אני פה בשבילך.
שולחת לך חיבוקי ענקי.
(:
לי אכפת ממך..
אני מבטיחחה!!
באמתת!!
וזו רק תקופה שאתה מרגיש ככה..
באמת!!
אם אתה רוצה, את יותר ממוזמן להתחבר למסן
r_156@walla.co.il או אייסי
265692185
אבל גם אם לא- אני אוהבת אותך!!
אתה אחד האנשים הכי חמודים..
(למרות שאתה מפחד ממני.. חח)
אוהבת מללאאא
ותחייךךך!! מואההההההההההההההההההה 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 23/07/2007) מאמי שלי למה אתה מדבר ככה?!?!.
ברור שיש אנשים שאכפת להם ממךך אל תדבר ככה.
למשל הפורום הזה אכפת ממךך.
המשפחה שלך.
אולי זה תקופה לא טובה שככה אתה חושב אבל זה יעבור
ואז תבין שזה לא נכון בכלל, שיש הרבה אנשים שאכפת להם ממךך.
אל תהיה עצוב. 😢
אני מקווהה שהכול יסתדר אתה תראה..
אני מבטיחה לך יהיה טוב באמת.
מה שלא תרצה אני פה בשבילך.
שולחת לך חיבוקי ענקי.
(:
^^
ניייייייר אני מתתה עעעליך
מי עשה לך ככה זה לא מגיע לך!!
אתה צריך לפרוק ולשחרר זה לא טוב להשאיר בבטן
תאמין לי זה רק מזיק יותר ...
מתה עלייך ופה לכל דבר שתצטרררך מקווה שאתה יודע את זה!
אתה תראה שמה שזה לא יהיה זה יעבור,
ויש מללללללא אנשים שודאגים ואוהבים אותך אז אל תדבר ככה!!!
נירושש יא שמן 😊
תרגיע ומהר
אולי העולם חרא
בעצם לא אולי, העולם ח-ר-א
אבל באמת שיש בו עדיין מלא טוב
ומלא מלא מלא אנשים שאוהבים אותך
אז בלי שביזות מיותרת!
נירו'ש מאמי שלי קודם
כל לי הכי אכפת בעולם ממך
אני רוצה רק שיהיה לך טוב😢
כואב לי לדעת שאתה ככה
התקופה הזאת תעבור והכל יסתדר
תהיה חזק מאמי אוהבת אותך
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתוק שלי!?..
ברור שיש אנשים שאכפת להם ממך,לנו אכפת ממך כל-כך! לי אכפת ממך!..
כנראה האנשים הקרובים אלייך לא בדיוק יודעים איך להראות לך
את האכפתיות,
נכון לפעמים אנשים מאכזבים אותך
בצורה כל-כך מגעילה
אבל זה לא סיבה להיות ככה עצוב,
כמה שהם גורמים לך לכאב
אל תתן לאף-אחד לשבור אותך!
אני בטוחה שיש אנשים לידך,שאכפת להם ממך!
פשוט לא תמיד שמים לב לאותם אנשים,
זה קורה הרבה מקרים כאלה,
אל תיהיה עצוב מאמי!..
אתה בן-אדם מקסים!
פעם הבאה מי שפוגע בך,
תשלח אותו אליי,נטפל בו קצת... 😛