וואי אמאלה קמתי עכשיו אתם קולטים?!
מזה כמה אני ישנה בזמן האחרון כל הסדר יום הולך לי.. =\
ויש לי כאבי ראש ובטן שה' ישמור אותי..
ועוד משהו שלא משנה מה .. מעצבן אותי!!! אוחח 😠
שיסתדר כבר
וכנראה שגם הלילה הזה אני לא ירדם כמו כל לילה הלכו לי
השעות שינה בע....
מזל יאללה נשיאר עוד 20 יום למומולדת
זה מה שהכי משמח אותי כרגע
😂 קיצ' חפרתי מקווה שהכל תקין אצל כולם אוהבת אתכם..! יתגעגעתי.. 😂
ד"א אלעדי מזל טוב מאמי שלי
יא מאמי את הופכת את הלילה ליום ואת היום ללילה זה לא טוב.
אני מקווה שהשינה שלך תחזור לקודמתה.
ומה שמעצבן לבסוף תמיד יסתדר (:
ומאמי שלי תרגישי טוב.
תקחי משהו להרגעה.
חחחח יא איזה כיף לך את הברכות בעוד עשרים יום נאחל לך😛
יא גם התגעגתי😛
אוהבת אותך😁
QUOTE (lipaz-sol @ 23/07/2007) יא מאמי את הופכת את הלילה ליום ואת היום ללילה זה לא טוב.
אני מקווה שהשינה שלך תחזור לקודמתה.
ומה שמעצבן לבסוף תמיד יסתדר (:
ומאמי שלי תרגישי טוב.
תקחי משהו להרגעה.
חחחח יא איזה כיף לך את הברכות בעוד עשרים יום נאחל לך😛
יא גם התגעגתי😛
אוהבת אותך😁
יש לי שבוע לפנייך יומולדת
חחחח😛
אוהבת המוןן
QUOTE (lipaz-sol @ 23/07/2007) יא מאמי את הופכת את הלילה ליום ואת היום ללילה זה לא טוב.
אני מקווה שהשינה שלך תחזור לקודמתה.
ומה שמעצבן לבסוף תמיד יסתדר (:
ומאמי שלי תרגישי טוב.
תקחי משהו להרגעה.
חחחח יא איזה כיף לך את הברכות בעוד עשרים יום נאחל לך😛
יא גם התגעגתי😛
אוהבת אותך😁
כן והינה שוב אני לא ישן בעע
אוהבת אותך יפה שלי 😊
ביצבוצה😛
ממואאאאאאאה
טניוש אוהבת אותך מה התאריך שלך בובה?
חחחחחחח
אני כ"כ מכירה את היפוך של היום
הדרך האיחידה לסדר את זה
זה מחר לגרור את כל היום בלי שינה
וללכת לישון בלילה
אחרת באמת הכל משתבש וזה לא דבר כייפי במיוחד
מנסיייון....
ולגבי שאר הדברים בלי עצבים
בלי להתבאס
הכל לטובה!!!
ותתני לחיווך לצאת ממחבוא הקטן 😉
אוווהבת המון
מיכלו'ש
3>
חחחחחחחח מיכל התלהבת מהגופן הזה אאה?[;
חופיייייייתתייי זה מזה לא טוב גם אני הייתי ככה פעם
תנסי להרגיל את עצמך לסדר שינה נורמלי...
אוהבת אותך יפה שללי ותללכי לישון מוקדדם!!
גם לי היתה תקופה כזאת..זה עובר אל תדאגי עכשיו אני לא ישנה בכלל..בקושי
כן אני צריכה לסדר את ז אה.. בע
נופרי אוהבת אותך😊
מיכללללי לאביוווו יפתי
סופה מתה עליך לאביו
QUOTE (hofit189 @ 23/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 23/07/2007) יא מאמי את הופכת את הלילה ליום ואת היום ללילה זה לא טוב.
אני מקווה שהשינה שלך תחזור לקודמתה.
ומה שמעצבן לבסוף תמיד יסתדר (:
ומאמי שלי תרגישי טוב.
תקחי משהו להרגעה.
חחחח יא איזה כיף לך את הברכות בעוד עשרים יום נאחל לך😛
יא גם התגעגתי😛
אוהבת אותך😁
כן והינה שוב אני לא ישן בעע
אוהבת אותך יפה שלי 😊
ביצבוצה😛
ממואאאאאאאה
טניוש אוהבת אותך מה התאריך שלך בובה?
חחח גם אני לא נרדמת מעצבןן.
אל תדאגי זה יסתדר עם הזמן השינה שלך.
אוהבת אותך מלא.
חחח ביצבוצה 😁
מואה ענקית 😛
הכי כיף לא?
ככה את לא צריכה לסבול את החום הזהההההה 😠
מה שמעצבן אותךךך, תני תכתובתתת, אני אתן לו/ה מכותתת חחחחחחחחחחח
בכל מקרהההה היום הולדת ישמח אותךךך עד השמייםםם
אוהבת אותך יפה שלייי
חחחח אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 24/07/2007) חחחח אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני אותך בובה.
סופה אוהבת אותך 😊
ליאורי בואי תני פצצות לחראאא שמצעבן אותי.! 😠 אוהבבבבת אותךך!!--+
יאאאאאאאאאאאאאאאאלה מכותתתתתתתתתתתתתתתתת
מסכן הוא יסבוללללללללללללללללללללל
חעחעחעחעחחעחע*פרצוף של שטן*
חח אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך