תכנסו ב' לאשכול הזה ותקראו:
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=71340
עכשיו מדובר בה..
היא רוצה לראות אותו
היא יודעת איפה הוא עובד
רק מה שהיא צריכה לעשות
זה להשיג 25 ש"ח שאין לה ואמא שלה לא מביאה לה כי לדעתה אותה חברה טובה שלי סתם תשפיל ת'צמה עם תלך למקום שבו הוא עובד..
לעבודה שלו
עכשיו מאיפה היא משיגה 25 ש"ח ומשכנעת את אמא שלה להביא לה?
איזה תירוץ היא יכולה לתת לאמא שלה בשביל שזאת תביא לה ת'כסף?
אני אישית שוברת כאן ת'ראש במציאת תירוצים
צריך משהו רציני
לא סתם
תעזרו ב'
ואווווווו
25 שקל זאת בעיה לבקש מאימא..:|
לאן הגענו
טוב בסדר יש ויש
העיקר שהיא תשיג אבל איך..
אולי היא תלווה מחברה שלה?..
או לקחת באמצע הלילה מהארנק של אימא?
או פשוט לבוא ולבקש מאימא בשביל משו מסוים?
מצב קשה..:\
אמא שלה יודעת בשביל מה היא צריכה ת'כסף!
היא תביא לה גם יותר מ-25 ש"ח אבל לא סתם ובטח שלא בשביל שהחברה הטובה שלי ת'שפיל ת'צמה [לפי מה שאמא שלה אומרת]
אז עכשיו מחפשות תירוץ רציני
היא לא רוצה להלוות מחברות
רציתי להביא לה ולא רק אני
היא לא לוקחת
תביא לה בכוח!
מה זה?
היא רוצה לראות את האהבה שלה
אחרי פרק זמן מסוים היא בטוח תחזיר לך!..
שימי לה בשושו כזה בתיק בלי שהיא תשים לב ותעלמי מהמקום 😛
ככה זה עבריינות
תראי מה אני מלמדת אותך
אבל זה דברים טובים!
עזרה לאנשים
איזה שטויווות שתקח ממך זה כולה 25 שקל...אפשששר לחשוב... =\
רגינה:
חחחח עבריינות?
מלמדת אותי?
חחח אין מצב חיימשלי
רואים שאת לא מכירה אותי במציאות בובי
אני לא יראה אותה עד מחר ב-20:00 בערך =/
בבוקר היא עובדת מישמרת בוקר ובצהריים אני תקועה במספרה עד השעה 20:00
הבעיה שכרגע אין לה גרוש על התחת
טליוש_המאמוש:
בייבי היא לא לוקחת
QUOTE (ילדונות_17 @ 23/07/2007) רגינה:
חחחח עבריינות?
מלמדת אותי?
חחח אין מצב חיימשלי
רואים שאת לא מכירה אותי במציאות בובי
אני לא יראה אותה עד מחר ב-20:00 בערך =/
בבוקר היא עובדת מישמרת בוקר ובצהריים אני תקועה במספרה עד השעה 20:00
הבעיה שכרגע אין לה גרוש על התחת
חחחח..
סתם סתם מותק בצחוק.. 😛
עברינות אני לא קשורה חח..
לא מכירה ת'מושג.. 😊
אז מאמי אולי תבקשי מאיזה חברה שלך קרובה שתביא לה את הכסף ממך?!..
ובאמת,
קשה לאימא שלה להביא לה 25 שקל.:|
למה היא ככה אלייה 😕
אמא שלה בטוחה שהבת שלה תשפיל ת'צמה כשתילך לעבודה שלו
כי כרגע הם אפילו לא מדברים, חברה מאוד טובה שלי והוא
נוסף לזה הוא אחד כזה שתמיד מוציא לה שמות..
ולא רק לה
והיא עדיין מתעקשת ללכת לשם
כי היא רוצה לראות אותו
אוי מצב קשה.:|
לא יודעת כבר מה להגיד.. 😊
נקווה רק שהכול יעבור בסדר!
3>
לעזאזלללללללללל
היא בת 21?????
שתבקש משהו
שתעבוד
תחפש ביבסיטר
תלכי אליה
ותפלי אצלה בחדר בטעות 20 ש"ח
5 שקל אני בטוחה שהיא תשרוד.....
תגידי לה שאת נותנת לה את זה בהמון אהבה
ושהיה לה שתחזיר לך
אולי ככה היא תרגיש יותר בנוח
שתבקש מאבא
מאח אחות
משהו אחר קרוב
תגידי לה שבגלל שהיא לא מבקשת
היא עוד יכולה לפספס אהבה??
המון הצלחה!!
ת' בייבי
היא כן עובדת רק עדיין אין לה גרוש על התחת
או שבאמת תלווי לה שימי לה בארנק או באיזה חור בתיק והיא בטעות תמצא לא יודעת..
אבל שלא תמציא תירוצים לאמא שלה כי סביר להניח שהיא תעלה עליה וזה סתם יסתבך...
שתסביר לאמא שלה שזה החיים שלה ושהיא רוצה לעשות את זה.. ואם זו תיהיה טעות אז זה בעיה שלה ושמטעויות לומדים..