אחח..מה אני יגיד לכם מיום ליום אני יותר מתפלאה על העולם
שאנחנו חיים בו!
כמה אכזריות יכולה להיות כמה רוע יש באנשים ..למרות החמימות שכולם מדברים עלייה!
היום..צהריים
אמא שלי נכנסת בבהלה ואומרת לי שאח שלי עשה תאונה עם האופניים
הרגשתי ת'לב שלי עוד שניה בריצפה כאילו כמה כבר אחים יש לי
אחד..יחידי כ"כ פחדתי ...
נסענו מהר למיון ושם התברר שהוא בסדר ..כמה מכות יבשות וכאבים בצלעות אבל ההלם
ממה שהוא עבר..שבדרך הביתה קורה לך דבר כזה
אחרי שיחה קצרה מתברר שהנהג שפגע בהם עקף אותם עם המכונית בגלל חוסר סבלנות
מטופש...למרות שהם(אחי וחבר שלו) בדיוק עצרו בשביל להיכנס לאזור השכונתי
ופשוט נסע!!!!!! זה היה שוק כאילו 2 ילדים קטנים זרוקים שם
על הכביש מתבוססים בדם בהלם רציני כאילו מזה מכונית לעומת אופניים מסכנים ?!
זה לא שהוא לא ראה את הפגיע הרי שנייהם כימעט ונמחצו על השימשה שלך המכונית שלו!
פאאקקק כאילו איזה לב רע יכול להיות לבנאדם ולא להזעיק עזרה ולא לראות שהכל בסדר
אלא למצוא פירון קל..והוא ..ל-ב-ר-ו-ח!
פשוט אנשים לתפארת...
מאוכזבת כ"כ
סתם פריקה!
מור... 😢
מורי מאמי שלי
באמת כואב שיש אנשים אכזריים כאלה בעולם
יש כאלה שאין להם לב,פשוט אנשים רעים
שלא אכפת להם מכלום
תודה לאלוהים שאח שלך בסדר!..
מזל שהוא נפפגע קל
מה עם חבר שלו?
הכול בסדר?...
מאמי תרגעי,העיקר שהכול טוב עם אחיך!.
אני מבינה כמה זה כואב פתאום לשמוע ככה
גם לי קרה מקרה דומה עם אחותי הקטנה
פשוט מזל שהוא בסדר!.
אלוהים שומר עליו!!
פעם הבאה שיהיה יותר זהיר
נכון יש נהגים לא זהירים בכלל
אבל צריך להיות זהירים בשבילם!
אוהבת אותך 3>
קודם כל מזללללללללללללללללללללללללללללל
שהוא בסדר וברוך השם שהוא בריא ושלם
זה נס משמיים אנשים לפעמים חסרי
לב אני לא מבינה מה יקרה אם עוד
שנייה תעבור תהיו סבלניים ולא תסכנו
אחרים במיוחד ואת עצמכם גם?@
זה כל כך מכעיססס אותיי ולצערי יש
הרבה מקרים כאלה וזה קורע את הלב
לחשוב שלאנשים לא אכפת מאחרים
מה שחשוב להם זה רק הם עצמם
והחיים שלהם!
אלוהיםםם שיראו גם מה שמסביבב
אאאאאאאאאאא אוףףף זה מעצבןןןןן
ברוך השם שהוא בסדר ושוב
אני אומרת שזה מזל מורו'ש
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
אם את צריכה משהו אני פה תמידדדדדדד
תהיי חזקה החלמה מהירה ושישמור על עצמו
ושוב אני אומרת כואב שיש אנשים כאלה
שלא אכפת להם פשוט מכלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הנהג הזה פשוט מאוד בן-****!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רגייי מדהימה שלייי תודה מאמי באמת יש לו מזל
וכה שנייהם בסדר למרות שכל המקרה לחא באשמתם בכלל
אני מקווה שהמקרה הזה ילמד אחרים וגם אותו להיות יותר זהירים..
אוהבתךךך מלא ותודה על התגובההה מואההה!!
נאפי: אוחחח נאפיייי אני כ"כ מסכימה איתך
אנשים ממש לא זהירים וגם כבר קרה טעות תתקנו תנסו לעזור לעאזל
כאילו 2 ילדים קטנים על הכביש בהלם והוא ממשיך לנסוע
טיפת תאקט ..גם אותי זה מכעיס ואפילו הרתיחחח
למזלי תפסו אותו עכשיו ..אז הוא ישלם על זה ..יש מישהוא שרואה
הכול אל דאגהה
תודה על הכולל מורניי את ילדה משהימהה אוהבתך מלאאאאאאאאאא
מלאאאאאאאאאאאא נקווה שהמקרה הזה לא יחזור ואנשים
יסעו יותר בזהירות וישימו לב גם על האחרים על הכביש
מואה ענקיתתתתתת
מור'צי 😊
זה מדהים הרוע של אנשיםם
אבל מזל שהוא בסדר ברוך ה'
ילדונות_17: צודקתת...
may1231230: כהה העיקר הוא בסדר וזה עבר
ובעיקר שתפסו אותו מתברר שאחת שעברה וראתה הכול רשמה
את מספר הרכב!
QUOTE (רגייי @ 23/07/2007) מורי מאמי שלי
באמת כואב שיש אנשים אכזריים כאלה בעולם
יש כאלה שאין להם לב,פשוט אנשים רעים
שלא אכפת להם מכלום
תודה לאלוהים שאח שלך בסדר!..
מזל שהוא נפפגע קל
מה עם חבר שלו?
הכול בסדר?...
מאמי תרגעי,העיקר שהכול טוב עם אחיך!.
אני מבינה כמה זה כואב פתאום לשמוע ככה
גם לי קרה מקרה דומה עם אחותי הקטנה
פשוט מזל שהוא בסדר!.
אלוהים שומר עליו!!
פעם הבאה שיהיה יותר זהיר
נכון יש נהגים לא זהירים בכלל
אבל צריך להיות זהירים בשבילם!
אוהבת אותך 3>
..
הכי חשוב שאחיך וחבר שלו בסדר,
ושהבן זונה שפגע בהם יחטוף עונש שיגרום לו להבין איזה טעות הוא עשה \=
יפה שלי יש אנשים כאלה אכזרים שבכלל לא שמים לב..
אל תתיחסי
אוהבת אותך אני שמחה שהוא מרגיש יותר טוב
החלמה מהירה
אויש איזה נהגג לא זהיר טיפשש מפגר..איכסה.
העיקר שהכול בסדר עם אחיך שהוא נפצע קל ולא קשה מזל.
שתהיה לו החלמה מהירה (:
אוהבת.3>
זה פשוט מגעיל איך שאנשים מתנהגים
לא אכפת להם משום דבר
העיקר שהם בסדרררר
ותדעי, שהגלגל מסתובב ומשהו רע יקרה גם להם!!!
וווואייי איזה מזל שהוא בסדר באמת..
וזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה!
אנשים חסרי לב , אדישים , דואגים רק לתחת שלהם
ג ו ע ל
נ פ ש!