אז היום, חבר שלי לשעבר לשעבר התגייס. (זה שאנחנו חברים ממש טובים)
כ"כ היה לי רע אוףף כמה בכיתי גם היום וגם אתמול.
ולא יודעת כאילו הגיוס שלו עשה לי מן חשבון נפש כזה ורגשות התעוררו. רגשות של פעם. מקווה שיהיה בסדר 😊
סתם רציתי לשתף.
שה' ישמור עליו ועל כל החיילים שלנו אמן!!!
כמה שאני מבינה את ההרגשה שלך
רק שזה חבר נוכחי אצלי ולא אקס
מאמי תהיי חזקה זה לא יהיה קל
במיוחד אחרי שהיה בינכם משהו
ואתם עוד בקשר טוב
הוא יחזור הביתה בריא ושלם
בעזרת השם שיהיה לו גיוס קל נעים ומהנה
שיהנה ממנו עד כמה שאפשר
ואת תהיי חזקה הכל יהיה טוב
הוא יבוא הביתה ותפנקי אותו והוא אותך
😊 שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפה שלי אין עליך בעולם 😊
האמת הוא דיבר איתי כמעט כל היום, התקשר איזה 3-4 פעמים. הוא עדין בבקו"ם מחר יוצא לטירונות.
הוא ישרת ב"גבעתי" ככה שזה יותר קשה. זה לחזור פעם בשבוע, שבועים הביתה רק לשישיבת.
מקווה שיהיה בסדר
לוב יווו מואההה
מבינה אותך באמת מכל הלב😢
לא ראיתי בגלל זה את חבר שלי
כבר שבועיים וחצי😢 אבל יהיה טוב
הכל לטובה וגעגוע מחזק אהבה
והבנתי לפי מה שכתבת בפורום מתנות
כמה דברים אז שיהיה המון בהצלחה
וזה רק יחזק אותה בעזרת השם😊
תהיי רגועה אלוהים ישמור אותו אמןןן
ושוב אם את צריכה משהו
ולא משנה מה, כל דבר אוזן קשבת
כתף חמה וכ"ו את יודעת שאני תמיד פה בשבילך
(פרטי/איסיקיו/מסן) מואההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מתקותתת
מאמי אל דאגה
הכל יהיה בססדר ((=
כמו שמורני שלי אמרה
געגוע מחזק אהבה!!
ואל תהיי עצובי
אני לא מרשה לך!!
חיווך גדול!! 😁
אווהבת
ותמיד פה
מואהה
מיכלו'ש
3>
אויי זה ממש קשה
אבל לאט לאט מתרגלים למצב הזה
הוא בלתי נמנע
אבל הגעגוע עושה טוב
שרואים אותם אחרי הרבה זמן
גורם לפרפרים בבטן😊
אווי איזה מעצבן זה חח ..
לא נורא יהיה טוב תחשבי שיהיה לו נחמד
ושהוא עובר עוד שלב בחיים..!
התעוררו?! אולי תחזרוווווווווו 😛
ושההיא לא תיקח אותו בשום אופן ברור!
אוהבת אותך יפתי
^^ חחח חוף יפתי.. אל דאגה בע"ה אני כבר אספר לכם בשורות טובות אחרי שהוא יחזור מהצבא הזה ביום שישי..
כפרות שלי 😊
חחח גם לי יש קשר כזה עם אחד מהאקסים שלי - הידיד הכיייייי טוב שלי
אז אני מבינה אותך😊