אהה איזה כייפ מחר אני טסה לטורקיה..
ל-6 ימים!!
מה- 24.7 עד ה- 30.7
תאחלו לי בהצלחה!! וטיסה נעימה!!
פליז אני מזה זקוקה לזה..
אני ב=ל=ח=ץ !.. >.<
אני אתגעגע אליכם! לכל אחד ואחת מכןן..
אני אתגעגע לאתר הזהה..
למרות שזה כולה 6 ימים..
אבל אני לא עוברת יום מבלי להיכנס לאתר לפחות 10 פעמים!!
חח התמכרתייי.. (;
אבל..
I Will Back!
חחח
אוהבת אתכםםם..
מואאאאה 😘
זזתי לישון מחר אני צריכה לקום ב-5 וחציי
;||
שתיהיה לך טיסה חלקה וטובה בעזרת ה'
והכי חשוב תעשי חיייםםם!!! 😊
תהניי מאמי
טיסה נעימה ותחזרי בשלום וכמובן עם הרבה תמונות
יאאא כיףף לך תהני הכי בעולם מאמי
אוהבת המון ואני אתגעגע
תשמרי על עצמך מאמי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי תודה בנות..
חח ברור שאני אצלם הרבה ועלה לכאןןן (:
אוהבת אתכן המווווווווווון
מואאאאה 😘
בהצלחה, טיסה נעימה וחלקה.
תסעי בשלום וכך גם תחזרי אהובתי 😊
הכי חשוב תהנייייייייייייייייייייייייי
כמה שרק אפשר ותעשי חייים.
אתגעגע המוניםםםםםםם,
אוהבת אותך מלא מלא מלא.
עוד לא טסת וכבר אני מתגעגעת D:
אוהבתתתתתתתתתת 😁
תשמרי על עצמך מתווקה
ותעשי חיייים
נצלי כל דקה ודקה!!!
אוווהבת!!
מיכלו'ש
3>
נסיעה טוב יפה שלי ,
תהני ותעשי חיים אוהבת אותך מלא מלא
ויתגעגע המון המון !
אוהבת אותך רחלווש שלי ! 😊 3>
אוייי
טורקיהה
זכרונותת
חחח
תהני הכי בעולם יפה שליי
ותחזרי עם המון חוויות ותמונותת
אוהבת המוןן
יא מאמי כיף לך.
שתהיה לך נסיעה טובה.
תהני תעשי חיים וכיף 😛
וגם נתגעגע חח😛
אוהבת (:
יאההההההההההההה גם אני טסה לטורקיה ל6 ימים
רק שאני טסה ב31 חח
תהני מאמי
נסיעה טובה מאמי 😊
תעשי חיים והכי חשוב תשמרי על עצמך😊
נסיעה טובה מאמי
תהני..
אוהבת אותך
😢
אני יתגעגע
והכי מבאס שרוב הסיכוים שאת תחזרי אז אני לא יוכל לדבר איתך :'( כי אז אני טסה
אופיייי
תעני מלא אני יתגעגע אלייך יפה שלי
לאב יההה