למה כשאת סובלת
את לא מסתכלת גם על הטוב?
תסתכלי על זה שאמא שלך הבריאה
על זה שיש לך חברות וידידים
על זה שיש לך משפחה
על זה שאת קמה בבוקר
על זה שיש לך אותנו
אני בטוחה שזה יכסה את העצב
אני יודעת שקשה לך מאמי
וגם אני עוברת תקופה לא קלה ככה שאני עוד
יותר מבינה אותך אבל חייבים להיות חזקים
רק אחרי הקשיים והמכשולים האלה מעריכים דברים
בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליפז, אולי תנסי להוסיף לפריקה 5 דברים טובים שיש לך?
לאזן את השלילי?
המלצתי על זה כאן, ואני באמת חושבת שכדאי שנתחיל ליישם.
כי זה באמת מעודד ומאזןן!!
ליפזי?!?!!?!?
אני יודעת שלא כל יום יהיה חמים ונעים,
אבל כשאת מוצאת את עצמך בחשכה של יאוש,
תזכרי שרק כשהשמיים חשוכים את רואה את הכוכבים,
והם יובילו אותך הביתה.
אז אל תפחדי לעשות טעויות,
להיכשל וליפול כי רוב הדברים הכי מספקים הם הדברים שמפחידים אותך ביותר.
החיים מלאים בתקופות שונות
ומכל תקופה אנחנו לומדים משהו אחר
תיהי חזקה!
הכול יעבור
אוהת אותך 3>
^^ אז יאללה, מה הדברים הטובים שיש לך?
^^ אני שמחה!!!
והפורום, נראה לי אני מדברת בשם כולם, ואם לא, אז בשם עצמי-
אנחנו ממש שמחים שאת חלק ממנו.
רציני, שכל אחד פה מוסיף לפורום ולאופי של הפורום.
ובאמת באמת, בלעדיך הפורום לא היה אותו דבר. לפחות לא בשבילי..
אני רצינית! ואני לא אומרת את זה כי זה נחמד וזה סיסמא שנשמעת טוב.
אלא כי באמת באמת, ככה אני מרגישה.
אוהבת😊
QUOTE (lovey_love @ 23/07/2007) ^^ אני שמחה!!!
והפורום, נראה לי אני מדברת בשם כולם, ואם לא, אז בשם עצמי-
אנחנו ממש שמחים שאת חלק ממנו.
רציני, שכל אחד פה מוסיף לפורום ולאופי של הפורום.
ובאמת באמת, בלעדיך הפורום לא היה אותו דבר. לפחות לא בשבילי..
אני רצינית! ואני לא אומרת את זה כי זה נחמד וזה סיסמא שנשמעת טוב.
אלא כי באמת באמת, ככה אני מרגישה.
אוהבת😊
גם אני חושבת בדיוק כמו בר!
מילה במילללה.
מתה עלייך ליפי את תראאאאי שהכל יסתדר בסוף😊
מאמי הכל יעבור את עוד תראי
כל החיים שלנו יהיה לנו קשה
ונרצה לברוח
לברוח מהכאב והסבל
אבל זה לא הפיתרון
מאמי אחרי כל מה שעברת , זהו אתה תוותרי?!
ממש לא!
זה כל כך קטן חעומת מה שעברת
אני מבטיחה לך שהכול יהיה בסדר
אל תתני לזה לשנות את המצב רוח שלך יפה שלייי
אוהבת אותך משוגעת קטנה שליי
דברי איתייייייייייייי