החלטתי לעשות לאחותי הפתעה,
קצת משונה
להפתיעה אותה בגן,
יצאתי מהבית ב-7:30 לכיוון אריאל,
ומאריאל לת"א ירדתי בעזראלי ,
ומעזראלי לקחתי רכבת לבנימינה,
ומבנימינה מונית למעין צבי,
ואז ואז חחח
באתי לגן שלה,
והיא בדיוק הייתה בחוץ
ועשית לה מורני מורני,
ואזז היא הסתובבה,
ועושה לי מה את עושה פההה?
אמממ אני החלטתי לעשות לך הפתעה
חחחחח קיצר היה מצחיק!!
😁 😁 😁 😁 😁
כל זה לקח 5 שעות
שהיה לכם יום מעוווווווולה!!!
אוווהבת המון
3>
חחח איזה מתוקה 😊
בת כמה אחותך?!
היא עובדת בגן הוא שהיא בגן?? 😯
איזה מתוקההה!!
חמודה ממש!!
וואי, השקעה רצינית, 5 שעותתת!!
ווואו!!
אוהבת אותך נשמה שלי!
איזווו מקסימהה כל הכבוד מאמי
אוהבת אותך ודברי איתי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואווו
5 שעות?!..
אבל כל הכבוד לך!
נראה לי היא גאה בך כל-כך!
את מדהימה!!!..(=
שמחה שההפתעה יצאה לפועל 😛
אוהבת אותך
QUOTE (מוריה16 @ 23/07/2007) חחח איזה מתוקה 😊
בת כמה אחותך?!
היא עובדת בגן הוא שהיא בגן?? 😯
אחותי בת 21 +
והיא עובדת בגן ((=
עשיתי לה הפתעה!!
QUOTE (רגייי @ 23/07/2007) ואווו
5 שעות?!..
אבל כל הכבוד לך!
נראה לי היא גאה בך כל-כך!
את מדהימה!!!..(=
שמחה שההפתעה יצאה לפועל 😛
אוהבת אותך
היית באריאל?!
למה לא עצרת להגיד שלום?!
חח 😁
יאא איזו מתוקה (:
עברת באריאל?
היית עוצרת להגיד שלום.
בפעם הבאה שתעברי פה
אם בא לך תגידי וניפגש אני,את, רחלי, רותם D:
חחח תוודה בננות
היא מזה שמחה האמת!
חחח
זה היה מצחיק
כי היא בהתחלה לא הבינה
מה אני עושה פה!!! looool
ובקשר לבנות באריאל
המשכתי ישר לא התכוותי
אני ורדת במכללה למלעה
ושמם הכי שווה לעלות לאוטובוס
מקום ישיבה בטוווח!!
מיכל איזה מתוקה את חחח😛
ובאמת כול הכבוד חח 😁
אוהבת😁
😛
חחח איהז חמודה הרבה זמן נסיעות אבל שווה כל הכבוד לך
תוווודה
😁
-ומה לא עושים היום בשביל אנשים שאוהבים!-