בר?
אני יודעת שאת עוברת תקופה כל-כך קשה,תקופה שאף--אחד לא בדיוק יודע איך זה להרגיש ככה
אבל למרות הכאב,הסבל,הדמעות את חייבת להבין שהכול בסוף יסתדר על הצעד הטוב ביותר
את אומרת שאין לך כוח להמשיך,ואת לא גיבורה אבל מתוקה
[יש בך כוחות שמעולם לא ידעת על קיומם. את מסוגלת לעשות דברים שלא היית מאמינה שתוכלי לעשותם. אין גבול ליכולת שלך, אלא רק הגבולות שאת מציבה לעצמך כאשר את חושבת על מה שאינך יכולה לעשות. אל תחשבי שאינך יכולה, תחשבי שאת יכולה!/B]
[B]את גיבורה
פעם את למעלה, ופעם את למטה. כשאת למטה, את חושבת שזה יימשך לנצח. כשאת למעלה, את חושבת שזה אף פעם לא ייגמר.
בשני המקרים, הכל זמני, הכל משתנה, ולא נותר אלא להנות מהרגעים הטובים ולהתחזק מהרעים
הגעתי למסקנה שהדבר החשוב ביותר הוא לא להיות מריר על אכזבות החיים, ללמוד להשאיר את העבר מאחור,כמה שזה קשה לפתוח דף חדש לחיים
אם לא נתמודד עם קשיים, לא נוכל להתחזק.
את חזקה יותר ממה שאת חושבת!!!!!
אוהבת אותך !!!
רגיי שלי את מדהימה!!
את צודקת בכול מילה שרשמת.
אוהבת אותך.
וברישושלי.
אני תמיד פה בשבילך
זה תקופה מסוימת שאת תמיד אבל תמיד צריכה לחשוב חיובי .
נכון את עוברת דברים כואבים אבל לבסוף תמיד מסתדר הכול.
בעזרת השם יהיה טוב.
אוהבת אותךך.
QUOTE (lipaz-sol @ 23/07/2007) רגיי שלי את מדהימה!!
את צודקת בכול מילה שרשמת.
אוהבת אותך אותך.
וברישושלי.
אני תמיד פה בשבילך
זה תקופה מסוימת שאת תמיד אבל תמיד צריכה לחשוב חיובי .
נכון את עוברת דברים כואבים אבל לבסוף תמיד מסתדר הכול.
בעזרת השם יהיה טוב.
אוהבת אותךך.
אוהבת אותך ליפזי! 😁
מצטרפת אל רגינה מילה במילה
רגינו'ש את מקסימה מאמי
כל הכבוד לך נסיכה
ברו'ש אוהבת אותך ומסכימה עם כולן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רגי, את כ"כ צודקת בכל מה שאמרתתת!!
ברוש, "פתאום כשנדמה שהשחר לא יפציע לעולם.."
כמה שנראה שרע לך, ולעולם זה לא יגמר,
זה כן יגמר, ואת חייבת להאמין בזה!
כי כשמאמינים שיהיה טוב, אז באמת יהיה טוב!!
😁
בר? אוהבים אותך נסיכה שלנו
QUOTE (נאפי @ 23/07/2007) מצטרפת אל רגינה מילה במילה
רגינו'ש את מקסימה מאמי
כל הכבוד לך נסיכה
ברו'ש אוהבת אותך ומסכימה עם כולן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואההה
רגינה אני אוהבת אותך!
תודה לכולם..
רגינהה את מדהימה , יפה שלייייי
אוהבת אותךךך
ברייי שלי הכול יהיה בסדר!!!
אוהבת אותךךך
ברי?
תתעודדי!?
כולנו כאן בשבילך נסיכה שלנו!!
אוהבת אותך 3>